قاسم سلیمانی دشتکی از سوی هیأت دولت، به عنوان استاندار جدید چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

براساس پیشنهاد وزارت کشور و موافقت هیأت وزیران ( در جلسه صبح روز چهارشنبه هیأت دولت به ریاست حجت الاسلام دکتر حسن روحانی؛ رئیس جمهور )، قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار جدید چهارمحال بختیاری انتخاب و معرفی شد.

قاسم سلیمانی دشتکی، بیست و یکمین استاندار چهارمحال و بختیاری، و سومین استاندار بومی این استان می باشد.

قاسم سلیمانی دشتکی، متولد سال ۱۳۳۴ در شهر دشتک شهرستان اردل استان چهار محال و بختیاری و از فعالان فرهنگی و سیاسی این استان است که پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی رشته روانشناسی از دانشگاه اصفهان، در سال ۱۳۵۷، فعالیت خود را در آموزش و پرورش استان زادگاه خویش آغاز و از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۷۶ علاوه بر تدریس، ریاست دبیرستان های مختلف و همچنین دبیر گروهی رشته روانشناسی را نیز عهده دار بود.

سلیمانی از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹، مدیرکل تعاون استان چهارمحال و بختیاری، از سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲، مدیرکل تعاون استان اصفهان و از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳ نیز در سمت مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اصفهان بوده است.

استاندار جدید چهارمحال بختیاری از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵ به مدت دو سال نیز معاونت برنامه‌ریزی، اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی را در کارنامه فعالیت های اجرایی خود دارد.

پیش از این، علی اصغر عنابستانی، به مدت ۳ سال و نیم ( از فروردین ماه ۱۳۸۹ و بعد از رجبعلی صادقی ) استانداری چهارمحال و بختیاری را بر عهده داشت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.