مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: 39 هزار و 278 مددجوی این نهاد آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مهرعلی حق گویان، در سفر به شهرکرد با اعلام این خبر افزود: بیش از 39 هزار مددجوی این نهاد در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای بلندمدتی که در رشته های مختلف باهمکاری مراکز آموزش فنی و حرفه ای، آموزشگاه های بخش خصوصی و آموزشگاه های کمیته امداد برگزار شد، شرکت کردند.

وی، همچنین از بهره مندی 61 هزارمددجو از آموزش های فنی و حرفه ای کوتاه مدت خبرداد و افزود: این آموزش ها به منظور ارتقای سطح دانش فنی و افزایش بازدهی و توسعه نگرش ها و مهارت های عمومی کسب و کار و افزایش توانایی های مجریان طرح های خودکفایی انجام شده است.
حق گویان اظهار داشت: در این مدت 19هزار و 686 دانش آموز مقطع متوسطه آموزش های فنی و حرفه ی را با توجه به علائق، استعداد و نیاز بازار کار با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای گذراندن.
مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش های استاد شاگردی و بهره مندی بیش از سه هزار و 818 مددجو از این آموزش ها در شش ماهه نخست امسال را از دیگر برنامه های آموزشی این نهاد عنوان کرد
حق گویان افزود: در این طرح درصدی ازحق بیمه سهم کارفرما در مدت یکسال با هدف فراهم کردن بستر لازم برای ایجاد انگیزه در کارفرمایان و کارآفرینان برای به کارگیری و استخدام مددجویان پرداخت می شود که از این طریق 888 نفر در شش ماهه نخست امسال مشغول به کار شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.