معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک شرکت‌ شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ‌تنها راهکار رشد اقتصادی در شرایط فعلی ارتباط بین صنایع کوچک و بزرگ است


  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، غلامرضا سلیمانی در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت، معدن و فلزات مشهد که در سالن آمفی‌تئاتر نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در کشور ما صنایع کوچک مظلوم واقع شده است. 

وی با بیان اینکه سازمان صنایع کوچک دو مأموریت اساسی برعهده دارد، تصریح کرد: نخستین مأموریت آن مهیا کردن زیرساخت‌های صنعتی و دیگری کمک به توسعه صنایع کوچک است. 

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک شرکت‌ شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: حمایت از صنعت یکی از راهکارهای مهمی است که در شرایط اقتصادی موجود می‌تواند مشکلات معیشتی مردم را برطرف کند. 

سلیمانی با بیان اینکه تمام کشورهای پیشرفته میان صنایع متوسط، بزرگ و کوچک خود همگرایی و ارتباط ایجاد کرده‌اند، متذکر شد: نتیجه این اتفاق نیز رشد اقتصادی است که در کشورهای آنها به وجود آمده است. 

وی خاطرنشان کرد: باید سهم صنایع کوچک را به اندازه‌ای که در اسناد بالادستی ذکر شده است، افزایش داد. 

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک شرکت‌ شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: لازمه این کار ارائه مدل‌های ویژه و فرهنگسازی در این زمینه است.

سلیمانی با تأکید بر اینکه سیاست‌های زورگویانه تعدادی از کشورها، کشورهای دیگر را با کمبودها و چالش‌هایی مواجه کرده است، تصریح کرد: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های داخل کشور این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

 

برچسب ها: معاونت ، منابع ، کوچک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.