عضو کمیته استیناف در خصوص اعلام حکم اعتراض تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس نسبت به کسر امتیاز گفت: ما حکم قطعی را صادر کردیم و هم اکنون این حکم نزد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال است تا آن را اعلام کند.

مهدی دادرس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: صدور حکم حقوقی و قضایی دقت لازم را می طلبد به خاطر همین یک هفته طول کشید تا حکم اعتراض تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس نسبت به کسر امتیاز را صادر کنیم.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در ادامه اظهار داشت: برخی از افراد کمیته استیناف را به تنبلی و کاهلی متهم کردند در حالیکه صادر کردن حکم مراحل قانونی اش را باید بگذراند و بعد اعلام شود.

وی درباره صادر شدن حکم براساس آئین نامه انضباطی جدید گفت: آئین نامه جدید هنوز تقویت نشده تا براساس آن حکم قطعی صادر شود احکام صادر شده برای تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی براساس آئین نامه قبلی بوده است همچنین کلیات آئین نامه قبلی منافاتی با آئین نامه فیفا ندارد.

دادرس درباره ایرادهای سالارکیا، معاون حقوقی پرسپولیس نسبت به آرای صادر شده بیان کرد: قانون به کمیته استیناف اجازه می دهد که کسی را برای ارائه توضیحات دعوت نکند، هفت حقوقدان در کمیته های استیناف و انضباطی حکم دارند که درصد اشتباهشان در صدور حکم پائین است به هر حال سالارکیا براساس منافع باشگاهش حکم فحاشی هواداران را تفضیل می کند.

وی درباره گفته های رویانیان مبنی بر اعتراضش نسبت به کسر امتیاز به سپ بلاتر تصریح کرد: حق طبیعی رویانیان است که اعتراضش نسبت به کسر امتیاز را به سپ بلاتر بیان کند، به نظرم رویانیان می خواهد فقط خودش را به بلاتر نشان دهد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به هر حال برنامه بلاتر آنقدر فشرده است که وقتی برای شنیدن حرف های رویانیان را ندارد.

انتهای پیام/مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار