عضو کمیته استیناف در خصوص احتمال شکایت باشگاه استقلال و ملوان به مراجع لازم به خاطر کسر یک امتیاز گفت: این در تیم حق قانونی شان است که نسبت به رای صادرشده کمیته استیناف شکایت کنند.

 مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: باشگاه های استقلال و ملوان به جای اعتراض به مراجع قضایی بالاتر و فیفا بهتر است که به هوادارانشان آموزش دهند تا شعارهای مناسب در ورزشگاه بدهند.

دادرس درباره نقص حکم استیناف از کسر یک امتیاز از تیم سایپا گفت: ما بعد از بررسی پرونده به باشگاه استقلال ملوان و سایپا متوجه شدیم که دو باشگاه استقلال و ملوان انبوهی از تخلفات دارند اما سایپا یک تخلف هم  نداشته است به خاطر همین از این تیم امتیاز کسر نشده است و حکمشان سبک تر شده است.

وی عنوان کرد: تیم های فوتبال استقلال و ملوان حقشان است که به مراجع قضایی بالاتر شکایت کنند اما اعتراضشان به فیفا  درست نیست چرا که  فیفا در قوانین کشورها دخالت نمی کند به نظرم مدیران دو باشگاه  قبل از اعتراض بهتر است آئین نامه کمیته انضباطی را مطالعه کنند تا نسبت به قوانین آشنایی پیدا کنند.

 عضو کمیته استیناف تصریح کرد: براین اساس تیم سایپا در هفته ای که میزبان است بازیش را بدون حضور تماشا گر برگزار می کند این تیم مسابقه قبلی نداشته است به خاطر همین کسر امتیاز در این تیم  صورت نمی گیرد.

وی تصریح کرد: استقلالیها به جای اعتراض به حکم صادر شده بهتر است که از قانون تمکین کنند و هوادارانشان را به آرامش دعوت کنند.

 دادرس درباره اعتراض استقلالیها به دیر اعلام شده رای گفت: استقلالیها  به کمیته شاکی هستند آنها باید خوشحال هم باشند قبل از بازی با راه آهن رای را  اعلام کردیم و انگیزه بازیکنان این تیم هم بالا رفت، به هر حال آبی پوشان بهانه جویی می کنند به هر حال حکم صادر شده را فدراسیون فوتبال اعلام می کند و ما نقشی نداریم.

وی درباره کسر امتیاز از باشگاه داماش گیلان گفت: کمیته انضباطی دیروز حکم کسر یک  امتیاز از تیم داماش گیلان داد این تیم هنوز نسبت به این حکم شکایت نکرده است تا ما آن را بررسی کرده و حکم صادر کنیم.

دادرس در پایان خاطر نشان کرد: ما در کمیته استیناف قبل از صدور حکم نظر نمی دهیم./آق

برچسب ها: کمیته ، استقلال ، مراجع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار