از امشب تمامی تیم های شرکت کننده راهی کشورهای خود خواهند شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، از امشب تمامی تیم های شرکت کننده راهی کشورهای خود خواهند شد و این در حالی است که کاروان اعزامی ایران ساعت 3 بامداد روز سه شنبه بوقت تهران اوبرلندیا را ابتدا به مقصد سائوپولو ترک و سپس از طریق دوحه ساعت 3:30 بامداد چهارشنبه وارد تهران خواهند شد.
 
البته 5 بازیکن تیم ملی زیر 23 سال ایران به اسامی مجتبی میرزاجانپور، رضا قراء، ناصر رحیمی، میلاد عبادی پور و فرهاد سال افزون نیز عصر روز یکشنبه پس از پایان دیدارهای تیم ایران با بدرقه علی پورعروجی سرپرست تیم برای پیوستن به تیم کاله نماینده ایران در باشگاههای جهان از فرودگاه اوبرلندیا عازم هر بیتیم برزیل شدند.
 
پیمان اکبری سرمربی تیم ملی زیر 23 سال، علیرضا طلوع کیان و علی پورعروجی از جمله تماشاگران بازی پایانی میان برزیل و صربستان بودند. سرمربی تیم ملی زیر 23 سال ایران از قبل پیش بینی کرده بود که تیم برزیل قهرمان این رقابت ها خواهد شد. پیمان اکبری با تمجید از بازی خوب پاسور تیم برزیل وی را یکی از عوامل اصلی قهرمانی تیم میزبان خواند. وی همچنین با تعریف از بازیکن چپ دست صربستانی یورز کولاکوویچ او را پدیده ای جدید در والیبال جهان دانست.  
 
پس از پایان بازی با ونزوئلا بازیکنان تیم ملی در اتوبوس به هنگام بازگشت به هتل، خواستار پاداش وعده داده شده از سوی حاج مهدی دادرس سرپرست کل گروه شدند که او نیز با خوشرویی به وعده اش قبل از خشک شدن عرق بازیکنان عمل کرد.
 
در پی کسب مقام پنجمی تیم ایران، بازیکنان این تیم در بیرون از سالن مونی سیپال با آب پاشیدن روی یکدیگر به شادمانی پرداختند.
برچسب ها: جهان ، والیبال ، مردان ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.