مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت در اجرای طرح نظام پیشنهادات از ابتدای امسال تاکنون 530 میلیارد ریال صرفه و سود اقتصادی داشته است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، محمد باورساد در نهمین جشنواره نظام مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: در این مدت کارکنان و کارگران شرکت نفت گچساران 131 پیشنهاد به نظام مشارکت این شرکت ارایه دادند که از این تعداد 117 مورد اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه نظام مشارکت از سال 80 در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حال اجرا است، بیان کرد: از زمان آغاز فعالیت این واحد تاکنون 37 هزار مورد پیشنهاد به دبیرخانه نظام پیشنهادات این شرکت ارسال شده که از این تعداد یک هزار و 600 مورد به مرحله اجرا درآمد.
باورساد سود و صرفه اقتصادی این پیشنهادات را چهار هزار و 290 میلیارد ریال دانست و اظهار کرد: از این میزان 290 میلیارد ریال برای اجرای این تعداد پیشنهاد تصویبی هزینه شد.
وی عنوان کرد: نظام مشارکت نظامی تغییر یافته از نظام سنتی به شمار می رود که گسترش آن در مدیریت های خرد و کلان از اهمیت ویژِه ای برخوردار است.
باورساد ابراز داشت: هفت هزار نفر در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مشغول به فعالیت هستند که این افراد می توانند با ارائه طرح و پیشنهادات متعدد موجب سود و صرفه اقتصادی برای این شرکت شوند.
وی افزود: سیستم مدیریت در نظام مشارکت به گونه ای طراحی شده که تمام کارکنان و افراد شاغل در یک شرکت یا سازمان با تشکیل کارگروه های تخصصی در رشته های خاص نظرات و پیشنهادهایی را ارائه می دهند.
باورساد گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران سال گذشته رتبه چهارم را در نظام پیشنهادات کشور و رتبه نخست را در بین شرکت های مناطق نفت خیز کسب کرد.
وی بیان کرد: عملیاتی کردن و استفاده از پیشنهادهای ارائه شده می تواند معضلات و مشکلات موجود در یک منطقه را کاهش داده و یا برطرف کند./س
برچسب ها: شرکت ، نفت ، گچساران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.