خط عاشقی عنوان مجموعه ای است که توسط حسین کاجی رزمنده سالهای دفاع مقدس گردآوری شده و در صدد است تا میان شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس پلی بزند. وی در این راه در گام نخست خاطرات عشق شهدای جنگ تحمیلی به امام حسین(ع) و روضه های کربلا را روایت کرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛ حسین کاجی رزمندۀ قمی سالهای دفاع مقدس خاطراتی از عشق شهدای دفاع مقدس را به خاندان عصمت و طهارت (ع) گردآوری کرده است. از این مجموعه تا کنون دو کتاب درباره عشق شهدا به امام حسین (ع) و حضرت زهرا(س) به زیور طبع آراسته شده و به بازار کتاب عرضه شده است.

یکی از خاطرات این کتاب را تقدیم کاربران عزیز می کنیم:
* بعد از 16سال جنازه ش رو آوردند. خودم توی گلزار شهدای قم دفنش کردم. عملیات کربلای4 با بدن مجروح اسیر شد. برده بودنش بیمارستان بغداد. هونجا شهید شده بود، با لب تشنه.
بعد این همه سال هنوز سالم بود! سر، صورت و محاسن از همه جا تازه تر.
یاد شبای جبهه و گردان تخریب افتادم. بلند می شد لامپ سنگر رو شل می کرد همه جا که تاریک می شد شروع می کرد به خوندن: «حسینم وا حسینا…». می شد بانی روضه امام حسین(علیه السلام). آخر مجلس هم که همه اشکاشون رو با چفیه پاک می کردن محمدرضا اشکاش رو می مالید به صورتش… دلیل تازگی صورت و محاسنش بعد از 16سال همین بود اثر اشک امام حسین(علیه السلام). «شهید محمدرضا شفیعی – راوی: حاج حسین کاجی»


این کتاب با قطع جیبی توسط انتشارات «ناظرین» و «آرام دل» چاپ شده است.
«خط عاشقی» را از مراکز پخشی که با مشخصات زیر پشت جلدش معرفی شده خریداری کنید.
تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، خیابان شهدای ژاندارمری، مجتمع ناشران کوثر. تلفن: ۶۶۹۷۱۶۹۷
قم، خیابان ارم، بعد از پاساژ قدس، طبقه فوقانی داروخانه نصر. تلفن: ۷۷۳۹۰۱۲ – ۰۲۵۱

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار