دبیر مجمع تشخیص که یک بار دیگر طی حدود 5 ماه گذشته قدم در استودیوی پخش اخبار سیما گذاشته بود از سیزده آبان گفت، به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد، وارد بحث مذاکرات ایران با گروه 1+5 شد تا نهایت اینکه برنامه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ حدود ساعت 12 بود که مشخص شد مهمان شب گذشته "گفتگوی ویژه خبری"، "دبیر تشخیص مصلحت نظام" است.

بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، خبر حضور "محسن رضایی" در برنامه گفتگو محور شبکه دو به روی "سایت باشگاه خبرنگاران" رفت تا اطلاع‌رسانی از حضور وی صورت گرفته باشد.


مطابق معمول همیشه دبیران و سردبیر برنامه گفتگوی ویژه خبری اوج کارشان از ساعت 5 عصر شروع می‌شود، چرا که باید مقدمات حضور مهمان و همراهان او و همچنین کارهای مربوط به محتوای برنامه و گزارش پیش از آغاز گفتگو سر یک ساعت مقرر به اتمام برسد تا کار در ساعت نزدیک به پخش برنامه بدون استرس پیش برود.

ساعت 21.45 دو نفر از تیم حفاظت وارد پخش اخبار سیما شدند تا شرایط را برای حضور آقای دبیر مورد بررسی قرار دهند.

ساعت 22.00 در تماسی که با "سردبیر گفتگوی ویژه خبری" گرفته شد اعلام شد که آقای محسن رضایی وارد "سازمان صدا و سیما" شده‌اند تا وی اثبات کند که یکی از خوش‌قول‌ترین مسئولان است که سر ساعتی که قول داده بود وارد استودیو شود.



ساعت 22.05 دبیر  مجمع تشخیص یک بار دیگر طی حدود 5 ماه گذشته قدم در استودیوی پخش اخبار سیما گذاشت.




قبل از آغاز برنامه عکاس اداره کل پخش اخبار سیما از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام چند فریم عکس گرفت تا در آرشیو عکس این مجموعه به ثبت برسد.



البته پیش از آغاز برنامه سردبیر، مجری و مسئول هماهنگ‌کننده برنامه‌های آقای محسن رضایی در اتاق وی‌آی‌پی با هم به صحبت نشستند که بدلیل حضور نداشتن خبرنگار در این جمع دوستانه از محتویات این جلسه اطلاعی در دست نیست.



دیگر زمان آغاز برنامه بود. عوامل پخش، آقای رضایی را به داخل استودیو راهنمایی کردند تا میکرفون او وصل و مقدمات آغاز برنامه انجام شود.

برنامه آغاز شد. آقای رضایی از سیزده آبان گفت، به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد، وارد بحث مذاکرات ایران با گروه 1+5 شد تا نهایت اینکه برنامه به پایان رسید.(متن کامل گفتگوی ویژه خبری را اینجا بخوانید)

از نکات قابل توجه و حاشیه‌ای برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته(13 آبان 1392)  این بود که آقای رضایی به علت خستگی و فشار کاری تقاضای این را داشتند که اخبار 22.30 در صورت امکان مقداری زودتر به پایان برسد تا او هم بتواند بحث‌هایش را جمع‌‌بندی کند و برنامه هم سر ساعت به پایان برسد.



این درخواست دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از طریق آقای "عابدینی" "مجری برنامه" به تحریریه گفتگو منتقل شد تا اینکه سردبیر خبر 22.30 هم در نهایت همکاری آنتن را سر ساعت 22.45 به گفتگو داد.

 اما وقتی که بحث‌ها گل انداخته بود سردبیر گفتگوی ویژه خبری از شبکه دو سیما درخواست وقت کرد که عوامل پخش سیما هم 10 دقیقه زمان اضافی به گفتگوی ویژه خبری دادند تا برنامه سر ساعت آغاز شود اما سر مدت قانونی و مقرر خود به پایان نرسد.



اما شاید نکته دیگری که جالب توجه می‌نمود تیم همراه آقای رضایی بود. علاوه بر تیم حفاظت مسئولینی از دفتر آقای رضایی هم وی را در این برنامه تلویزیونی همراهی می‌کردند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار