عليرضا كاملي با حكم مديرعامل شركت ملي نفت ايران، مديرعامل و عضو اصلي هيئت مديره شركت ملي صادرات گازايران شد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ركن الدين جوادي در اين حكم خطاب به عليرضا كاملي چنين آورده است: با توجه به موافقت هيئت مديره محترم شركت ملي نفت ايران و با توجه به دانش، تجربه و حسن سابقه، به موجب اين حكم جنابعالي به عنوان عضواصلي هيئت مديره و مديرعامل شركت ملي صادرات گاز ايران منصوب مي شويد.

وي در ادامه مي افزايد: با توجه به اهميت اين شركت در بازاريابي و صادرات گاز ايران به عنوان اولين دارنده ذخاير گاز طبيعي در جهان، توجه به موارد ذيل در چارچوب اساسنامه، مقررات و سند چشم انداز، مورد توجه جدي قرارگرفته و با همكاري و همراهي هيئت مديره محترم، برنامه ريزي و اقدامات لازم را به عمل آوريد.

جوادي، تدوين فوري استراتژي و ماموريت سازمان با توجه به شرايط حاضر و ارائه براي تصويب هيئت مديره محترم شركت ملي نفت ايران و وزيرمحترم نفت، بررسي مجدد و بروز رساني شرح و حدود وظايف شركت ملي صادرات گاز ايران با توجه به ماموريت هاي محوله با لحاظ حدود و ماموريت هاي عملياتي شركت ملي گاز ايران و امور بين الملل شركت ملي نفت ايران و پيشنهاد براي تصويب، را در اين حكم از اهم وظايف مديرعامل جديد شركت ملي صادرات گاز ايران مورد تاكيد قرار داده است.

مديرعامل شركت ملي نفت ايران در ادامه اين حكم همچنين بر تجديد و بهينه نمودن ساختار و نيروي انساني به عنوان سرمايه اصلي و ارزشمند آن شركت از نظر كمي و كيفي متناسب با نيازها و ماموريت سازمان، ارتقا سطح كارشناسي در شركت، ارتباط فعال با سازمان ها و نهاد هاي ذيصلاح بين المللي در زمينه گاز به ويژه سازمان كشورهاي صادر كننده گاز و دبير كل محترم آن، تاكيد كرده است.

معاون وزير نفت، بروز رساني مطالعات بازار گاز، ارائه گزارش جامع از وضعيت سازمان، قراردادها، تفاهمات، كارهاي انجام گرفته و در دست انجام ظرف دو هفته را از اهم وظايف مديريت جديد شركت ملي صادرات گاز ايران عنوان كرده است.

مديرعامل شركت ملي نفت ايران همچنين در حكمي جداگانه از خدمات حسين بيدار مغز؛ مديرعامل و عضو هيئت مديره قبلي شركت ملي صادرات گاز ايران قدرداني كرده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتصاب ، گاز ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار