شبكه راديويي تهران در ايام سوگواري سالار شهيدان امام حسين(ع) ،ويژه برنامه هايي را براي عاشقان آن حضرت در نظر گرفته است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي رسانه ملي، برنامه "اروند تا فرات" با شروع ماه محرم هر روز از 30 دقيقه بامداد تا 2 موضوع حماسه دفاع مقدس و قيام عاشورا  را بررسي مي‌كند.

برنامه  "مسابقه 61" نيز در ايام محرم هر روز از ساعت45 :19 با آيتم هاي معرفي تاريخ عاشورا و تعزيه به توصيف شخصيت هاي واقعه كربلا مي‌پردازد.  

برنامه "سياه و سفيد" نگاهي به زندگي شخصيت هاي منفي و مثبت واقعه عاشورا دارد. اين برنامه جمعه ها، به صورت زنده از ساعت 9 تا 11 به سمع مخاطبان مي‌رسد.

همچنين برنامه "كتاب شب" راديو تهران با روايت  كتاب "مقتل الحسين(ع) از مدينه تا مدينه" به گويندگي بهروز رضوي به مدت دو هفته در اين ايام از ساعت 23:30دقيقه روي آنتن مي‌رود.

در برنامه اي با عنوان "آواي كاروان" نواهاي آييني و نغمات ديني پيرغلامان را خواهيم شنيد.اين برنامه به صورت زنده در روزهاي تاسوعا و عاشورا و شهادت حضرت امام زين العابدين(ع) از ساعت 13:30 به مدت يك ساعت همراه مخاطبان است.

در برنامه "تماشاي طور از دور" كه پنجشنبه‌ها از ساعت 21 به مدت 90 دقيقه پخش مي شود، درباره اهداف ديني و سياسي قيام عاشورا گفت و گو مي‌شود.

گفتني است؛ برنامه هاي"روشنا"، "نينوا"، "شبنم و شقايق"، "خيمه عشق"، "راه مي گويد حسين" و .... نيز در اين ايام روي آنتن شبكه راديويي تهران مي‌رود.

 انتهای پیام/ص

 

برچسب ها: رادیو ، سوگواری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.