سرمربی تیم استقلال تهران در خصوص پیروزی مقابل سایپا گفت: سایپا خانه من است و از باختش ناراحتم.

مجید صالح مربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص پیروزی تیمش مقابل سایپا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با مشکلات زیادی به این بازی آمدیم بازیکنی روی نیمکت نداشتیم اما تلاش کردیم که این بازی را ببریم و اینچنین شد.
 
وی افزود: بیشتر مشکلات ما به دلیل عدم بدن سازی و نداشتن ملی پوشان در کنار تیم و خستگی مفرط بازیکنان باعث شده بود بازی های تیم یکنواخت پیش نرود.
 
صالح تصریح کرد: پیروزی بر سایپا از طرفی برایم شیرین و از طرفی تلخ است، شیرینی از آن جهت تیمی که در آن حضور دارم موفق شده و خوشحالم و از طرفی ناراحتم چون سایپا خانه من است و من به این تیم دلبستگی دارم و سال ها با این تیم زندگی کردم .
 
وی افزود: از سازمان لیگ خواست با توجه به اینکه در نیم فصل دوم تیم ملی بازی های فراوانی خواهد داشت و 6 بازیکن ما در تیم ملی حضور دارد و در روی نیمکت عملا کسی را نداریم از آنها خواهش کردیم تسهیلات ویژه ای را به تیم ما اختصاص بدهند چون نیاز مبرم ما به استفاده از بازیکنان ملی پوش می باشد.
 
وی در پایان تاکید کرد: از پیروزی تیم خوشحالم و برای تیم سایپا آرزوی موفقیت خواهم کرد که در بازی های آینده موفقیت را کسب کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صالح ، سایپا ، استقلال ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار