فرماندار اردبیل گفت: در‌حال حاضر پس از گذشت سال‌ها از آن واقعه، حقانیت ایران اسلامی به اثبات رسیده، که آمریکا حتی از نزدیک‌ترین متحدان خود نیز در جهان جاسوسی می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کاظم دبیر افزود: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، همواره روز تقابل حق و باطل بوده است و به همین دلیل یکسال پس از شهادت دانش آموزان، جلوه دیگری از این رویارویی میان جبهه حق و باطل به نمایش گذاشته شد.

وی گفت: دانشجویان و فرهیختگان پیرو خط امام(ره) با تسخیر لانه جاسوسی، به فتنه گیری‌ها و ماجراجویی‌های آمریکا در ایران پایان دادند و حقیقت این لانه فساد جاسوسی را برملا کردند.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل تصریح‌کرد: سفارت آمریکا در تمام کشورهای دنیا، لانه جاسوسی و خانه بی‌اعتمادی است و اتفاقات اخیر مابین اروپا و آمریکا در جاسوسی آمریکا از این کشورها، مهر تائیدی بر حرکت انقلابی دانشجویان پیرو خط امام(ره) بود.

فرماندار اردبیل از 13 آبان به‌عنوان برگ زرین و مقطعی حساس و مناسبتی پرخاطره یاد‌کرد و گفت: امسال همزمان با ایام محرم الحرام و با حضور دانش آموزان و سایر اقشار جامعه، در مسیرهای تعیین شده، راهپیمایی 13 آبان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به جهت عدم تداخل حضور خواهران و برادران، مسیرهای مشخص توسط آموزش و پرورش برای دانش آموزان دختر و پسر پیش بینی شده است/س.

برچسب ها: اردبیل ، اثبات ، حقانیت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.