رئیس اتحادیه ضد افترا علیه رژیم صهیونیستی در سخنانی تاکید کرد که این گروه تا زمان برگزاری جلسه‌های بعدی مذاکرات هسته‌ای، برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران تلاش نخواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، "آبراهام فاکس‌من" در سخنان خود در این‌باره اظهار داشت: ما منتظر دو نشست بعدی ایران و 1+5 خواهیم نشست و تا آن زمان برای تشدید تحریم‌ها از لابی خود استفاده نمی‌کنیم، اگرچه هنوز هم بر حمایت از تحریم‌ها تاکید داریم.

بر اساس این گزارش، فاکس‌من ضمن تایید این نکته که رهبران گروه‌های لابی یهودی در آمریکا با محدودیت اقدامات خود در این زمینه و عدم فشار بر دولت اوباما برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران موافقت کرده‌اند، ادامه داد: این به معنای این است که ما نه برای تشدید و نه برای کاهش تحریم‌ها در حال حاضر تلاشی نخواهیم کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه موضع اعضای این گروه درباره تحریم‌ها تغییر نداده‌اند، گفت: ما از تحریم‌ها حمایت می‌کنیم و آن را کارساز می‌دانیم، اما دولت معتقد است که در شرایط کنونی تشدید تحریم‌ها می‌تواند بر روند مذاکرات و روند حل دیپلماتیک مسئله تاثیر منفی داشته باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار