رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارخانه ماشین سازی پارس گچساران از سال 1388 تا پایان سال 91 راکد بود گفت: این واحد صنعتی هم اکنون به چرخه تولید بازگشته است.

 داریوش دیودیده در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: تلاش برای بازگشت این کارخانه به چرخه تولید از ابتدای امسال صورت گرفت و هم اکنون با ظرفیت مناسبی مشغول به کار است.
وی اظهار کرد: چالش اصلی این کارخانه، بازاریابی و فروش محصولات است و رایزنی های لازم برای معرفی تولیدات آن به واحدهای مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی صورت گرفت.
دیودیده دو مشکل دیگر این واحد صنعتی را مسائل مالکیتی و نیاز به تسهیلات بانکی عنوان کرد و گفت: تلاش برای رفع این دو مشکل نیز ادامه دارد.
وی اضافه کرد: هفته گذشته نشست بررسی مشکلات ماشین سازی پارس گچساران در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
دیودیده گفت: مشکلات این کارخانه با حضور مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، رییس و معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، شرکت هولدینگ نفت و گاز و پتروشیمی و مدیران شرکت ماشین سازی پارس بررسی شد.
وی بیان کرد: در این نشست، راه کارهای رفع مشکلات این کارخانه از جمله بازاریابی و فروش محصولات، مسائل حقوقی و دریافت تسهیلات بانکی بررسی و تصمیم های لازم برای رفع این موانع گرفته شد.
دیودیده عنوان کرد: پیش بینی می شود با رفع این مشکلات، کارخانه ماشین سازی پارس گچساران با ظرفیت کامل به تولید ادامه دهد./س
برچسب ها: ماشین ، سازی ، گچساران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.