وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، ابری، همراه با بارش باران گاهی با رعد و برق پیش بینی می شود و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 10 درجه بالای صفر است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه 11 آبان ماه 92" اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی که روزهای قبل از سمت غرب وارد شده بر شدت و گسترش آن افزوده بطوری که در کلیه مناطق غرب و جنوب غرب و غرب سواحل دریای خزر و مناطق مرکزی بارش باران ودر برخی مناطق همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، فردا بر شدت بارندگی در مناطق یاد شده افزوده می شود و نواحی شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های البرز، سواحل شمالی کشور  نیز در گستره بارش این سامانه قرار خواهد گرفت.


لازم به ذکر است، با حرکت این سامانه بارشی به سمت شرق فردا از میزان بارندگی در شمال غرب و از بعدازظهر در غرب کاسته می شود و همچنین غرب و مرکز کشور از بیشترین شدت بارندگی در این روز برخوردار است و در روز دوشنبه نیز در مناطق مرکز، شرق، شمال شرق بارش باران پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، ابری، همراه با بارش باران گاهی با رعد و برق پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 15 درجه و در کمترین حالت به 11 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 10 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، تهران ، سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار