با تشدید بارش ها در برخی نقاط استان های تحت تاثیر سامانه بارشی، آب گرفتگی معابر عمومی و در ارتفاعات زاگرس مرکزی به سبب بارش برف، احتمال اختلال در تردد جاده ای پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز "پنجشنبه 9 آبان ماه 92" اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز با نزدیک شدن سامانه بارشی به کشور از سمت جنوب غرب شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی با رعد و برق در برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور خواهیم بود.

براساس این گزارش، از بعدازظهر فردا و طی روز شنبه در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ایلام، لرستان و غرب اصفهان به تناوب بارش باران گاهی با رعد و برق از شدت بیشتری برخوردار است.



 از این رو در برخی نقاط استان های فوق آب گرفتگی معابر عمومی و در ارتفاعات زاگرس مرکزی به سبب بارش برف، احتمال اختلال در تردد جاده ای پیش بینی می شود و این شرایط در روز یکشنبه در استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان، شمال فارس، جنوب اصفهان و شمال بوشهر رخ خواهد داد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، کمی ابری ، گاهی وزش باد و در اواخر وقت نیمه ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 20 درجه و در کمترین حالت به 10 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 17 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: هوا ، باد ، سرما ، بارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار