امروز، دربرخی مناطق غرب، دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس و نواحی مرکزی و دامنه های جنوبی البرز ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد و برق یا وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "جمعه 10 آبان ماه 92" اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز، در جنوب غرب، برخی مناطق غرب، دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس و نواحی مرکزی و دامنه های جنوبی البرز و برخی مناطق شمال غرب ابرناکی، بارش باران گاهی با رعد و برق یا وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود.


براساس این گزارش، از بعدازظهر فردا و طی روز یکشنبه دامنه فعالیت سامانه به جنوب و برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور نیز می رسد همچنین از اواخر روز یکشنبه در نیمه غربی کشور از میزان ناپایداری ها کاسته می شود و سامانه بارشی روز دوشنبه در نیمه شرقی فعال خواهد بود.

لازم به ذکر است، شدت بارش ها امروز در غرب کشور و دامنه های مرکزی زاگرس و در روز های شنبه و یکشنبه در جنوب غرب کشور و دامنه های زاگرس خواهد بود همچنین از بعدازظهر امروز تا روز دوشنبه در سواحل شمالی کشور بارش باران پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 19 درجه و در کمترین حالت به 9 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 16 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بارش ، باران ، رگبار ، تهران ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار