مستند تک قسمتی "خط امام" به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر علی عسگری یکشنبه شب 12 آبان ساعت 22.30 از شبکه سه سیما به پخش می رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما مستند "خط امام" کاری از گروه سیاسی شبکه سه سیماست که به مناسبت فرارسیدن 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یکشنبه 12 آبان ماه بعد از اخبار شبانگاهی از این شبکه به پخش می رسد.

امیر علی عسگری درباره موضوع این مستند تک قسمتی بیان داشت:  مستند خط امام حرف های پخش نشده ای از سخنان امام خمینی (ره) را درباره نوع رابطه با آمریکا شامل می شود.

وی همچنین با اشاره به این که علاوه بر استفاده از تصاویر آرشیوی گفته های کارشناسان و کسانی که در جریان تسخیر لانه جاسوسی نقش داشته اند، ادامه داد: در این مستند همچنین با کارشناسانی همچون حسین شیخ الاسلام به عنوان دانشجوی شرکت کننده در جریان تسخیر لانه جاسوسی، دکتر اشرفی به عنوان پژوهشگر و اسماعیل کوثری از فرماندهان سابق 8 سال دفاع مقدس گفت و گو شده است.

ساخت مستند خط امام به نویسندگی امیر علی عسگری در یک قسمت 30 دقیقه ای از حدود یک ماه گذشته آغاز شد و اکنون روزهای پایانی تولید خود را پشت سر می گذارد. 

برخی از عوامل تولید این اثر عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ابراهیم بابایی، مدیر تولید: جواد کلهر، تدوین: محمدرضا تاجرزاده.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خط امام ، شبکه سه ، مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار