مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: کتاب "دم خروس" مشتمل بر 20 اطلاعیه دانشجویان خط امام خمینی (ره)، نحوه تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام (ره) و همچنین خاطرات سفرا و رؤسای جمهور وقت آمریکا و انگلیس به ایران بوده که خودشان از تلاش بی‌حد برای ماندگاری شاه می‌گویند.

"سید مهدی آثاری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج در یوم الله 13 آبان را تشریح کرد.
 
وی با بیان اینکه قرار است بسیج دانشجویی در روز 13 آبان از کتابی با عنوان "دم خروس" رونمایی کند، تصریح کرد: کتاب "دم خروس" مشتمل بر 20 اطلاعیه دانشجویان خط امام خمینی (ره)، نحوه تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام (ره) و همچنین خاطرات سفرا و رؤسای جمهور وقت آمریکا و انگلیس به ایران بوده که خودشان از تلاش بی‌حد برای ماندگاری شاه می‌گویند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج با تأکید بر اینکه باید دانشجویان در برابر اقدامات مستکبرین روشنگری شوند، خاطرنشان کرد: یکی‌دیگر از برنامه‌های بسیج دانشجویی برگزاری کرسی آزاد اندیشی در قالب مناظره بوده و یکی از دانشجویان پیرو خط امام راحل که در تسخیر لانه جاسوسی نقش داشته با طرف مخالف تسخیر لانه جاسوسی به مناظره می‌پردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار