مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم وضعیت تیمش برای پیروزی در دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را مطلوب توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید وحید غیاثی اظهار داشت: تیم فوتسال ماهان تندیس قم امروز در آخرین تمرین خود تاکتیک‌های ویژه دیدار با شهرداری تبریز را مرور خواهد کرد اما 2 بازیکن ما به دلیل محرومیت در مسابقه مقابل این تیم تبریزی غایب خواهند بود.

وی افزود: تیم ما برای دیدار خانگی با شهرداری تبریز از وضعیت خوبی برخوردار است اما به هر حال حضور همه بازیکنان اصلی تیم می‌توانست در این دیدار ضریب موفقیت ما را دو چندان کند ولی حالا که محمدحسین کوهستانی و علیرضا وفایی را نداریم دیگر بازیکنان آماده هستند که با انگیزه و با روحیه بالا در این دیدار برای موفقیت تیم به میدان بروند.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم عنوان کرد: بازی 2 تیم ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز از هفته هفتم نیم فصل نخست فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر پنجشنبه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و امیدوارم با حمایت تماشاگران فهیم خودمان بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

وی در ادامه به وضعیت تیمش برای ادامه بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و ادامه داد: همانگونه که بارها اشاره کرده‌ام ما در فاصله کمتر از 10 روز به آغاز فصل جدید لیگ برتر تیم را جمع کرده و تحویل گرفتیم بنابراین زمان برای تمرین و کار آماده‌سازی تیم نداشتیم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس افزود: با این حال تعطیلی بازی‌های لیگ برتر فوتسال به سبب حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در بازی‌های بین‌المللی جایزه بزرگ برزیل فرصت بسیار خوبی به ما داد تا با استفاده از مشورت‌های مدیر فنی تیم یعنی حسین شمس تیم را تقویت کنیم.

وی یادآور شد: ابتدا برای مدت یک هفته به اردوی آماده‌سازی در شهر بابلسر رفتیم و در آنجا فضای آرامی وجود داشت که بتوانیم به خوبی تمرین کرده و تیم را از نظر جسمانی به وضعیت مطلوبی برسانیم و خود را برای بازی‌های آینده لیگ برتر آماده کنیم.

غیاثی با بیان این‌که شرایط تیمش برای انجام یک بازی خوب در حضور تماشاگران قمی بسیار مطلوب است، عنوان کرد: در تعطیلات لیگ برتر فوتسال محمد وزیرزاده را به ترکیب اصلی تیم اضافه کرده‌ایم، از این بازیکن شناخت خوبی دارم و مطمئنم با توجه به تجربیاتی که وی در سال‌های فعالیتش در سطح اول فوتسال کشور در تیم‌های مطرح باشگاهی و تیم ملی کشورمان داشته می‌تواند برای ما بازیکن موثر و موفقی باشد./ب

برچسب ها: قم ، وضعیت ، ماهان ، تندیس ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.