کومیته کای وزن منهای 55 کیلوگرم ایران که به تازگی پای مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرده است، گفت: روند بهبودی ام بسیار سریع طی شد و آماده بازگشت به میادین هستم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، "وحید حسنی پور" که به دلیل آسیب دیدگی در لیگ جهانی استانبول، پای خود را به تیغ جراحان سپرد اظهار داشت: به لطف خداوند، تلاش پزشکان و اراده ای که در این مدت داشتم، به خوبی دوران نقاهت را سپری کردم.
 
وی افزود: در ابتدا فکر می کردم ماه ها باید از میادین به دور باشم اما شرایط خوبی دارم و چندی روزی است که تمرینات را آغاز کرده ام. حتی پزشکان تصور نمی کردند که بتوانم به این زودی ها رقص پا داشته باشم .
 
حسنی پور گفت: به طور همزمان پنج پزشک، فیزیوتراپ و بدنساز روند درمان را دنبال می کردند و خدا را شاکرم که بازهم می توانم روی تاتامی باشم.
 
این کاراته کا درخصوص زمان بازگشت خود به میادین عنوان کرد: پزشک و فیزیوتراپ اجازه حضورم در تاتامی را صادر کرده اند و گمان می برم تا بیست روز دیگر هیچ مشکلی برای مبارزه کردن نداشته باشم.
 
وی گفت: با مسوولان فدراسیون و کادر فنی صحبت خواهم کرد تا اگر صلاح دیدند، برای حضور در قهرمانی آسیا بار دیگر شانس خودم را آزمایش کنم.
 
کومیته کای سبک وزن ایران در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت سریع به تاتامی برای وی ریسک بزرگی نیست، گفت: می دانم ریسک بزرگی انجام می دهم اما عشق به وطن و افتخار آفرینی باعث شد تا دوران نقاهت را سریع طی کنم.
 
حسنی پور در پايان خاطرنشان کرد: اگر کادر فنی با بازگشت زودهنگام به تیم ملی موافقت نکند، بدون هیچ مشکلی آنرا می پذیریم و به فکر آینده خواهم بود.
برچسب ها: آسیب ، کاراته ، کادر ، جراحان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار