نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیجی نرمش قهرمانانه و با تدبیر دارد، گفت: قله افتخار بسیجیان، امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است و بسیجی باید به آن سمت و سو حرکت کند و راه خود را با ثبات قدم در این مسیر طی کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "علیرضا زاکانی" در گردهمایی دانشجویان و دانش‌آموختگان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی تهران در تالار ابن‌سینای این دانشگاه با بیان اینکه این سالن خاطرات شیرین را برای من زنده کرد، اظهار داشت:  خدمت مقام معظم رهبری رسیدم و ایشان فرمودند مهم‌ترین نکته‌ای که می‌خواهم مطرح کنم بحث بسیجی و بسیجی بودن است که بسیجی هم دنیا و هم آخرت دارد و ممکن است پیروزی ظاهری نداشته باشد امام اطمینان خاطر، ثبات قدم و اطمینان قلب دارد چراکه راهش درست است.

وی افزود: آقا دوبار تکرار کردند بسیجی در آخرت همه چیز دارد و این مهم‌ترین جزء صحبت‌های من درباره بسیج است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما مفتخریم که بسیجی هستیم، تصریح کرد: همانطور که شعار این گردهمایی "بسیجی تمام شدنی نیست" این راه ادامه دارد و ما این راه روشن را با ثبات قدم طی می‌کنیم.

زاکانی تاکید کرد: شرط قدم برداشتن در راه بسیج و ادامه آن این نیست که بسیجی بودن لق لقه زبان ما شود.

وی ادامه داد: بسیجی اهل هدف، دقت، شجاعت در اجرای برنامه‌ها، ایستادگی و مقاومت در مسیر درست است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیجی نرمش قهرمانانه و با تدبیر دارد اظهار داشت: قله افتخار بسیجیان امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است و بسیجی باید به آن سمت و سو حرکت کند و راه خود را با ثبات قدم در این مسیر طی کند.

زاکانی با اشاره به اینکه بسیجیان بی‌شک جزء افراد جان‌ بر کف کشور ما هستند، مطرح کرد: در لشگر 27 جنگ تحمیلی حضرت آقا بحث خواص و عوام را به میان آوردند که این‌ها دو موتور متحرک برای هدایت جامعه هستند که می‌توانند راه درست و غلط را تبیین کنند.

وی افزود: خواص اهل جان بر کف سه ویژگی دارند اولین ویژگی آن‌ها بصیرت بوده و دومین ویژگی‌ آن‌ها بصیرت به جا است.

نماینده تهران در مجلس سومین ویژگی بسیجیان را ایثار، شجاعت و قیام دانست و گفت: هزاران کتاب باید نوشته شود تا دوران جنگ را توصیف کند چرا که دوران جنگ مانند تابلوی نقاشی است.
 
زاکانی اظهار داشت: دوران جنگ با همه سختی‌ها در برابر شرایط اکنون هیچ است چرا که آن زمان دوران جهاد اصغر بود و اکنون دوره جهاد اکبر است.
 
وی با بیان اینکه شما بسیجیان سرداران این دوران ملت ایران هستید، تصریح کرد: من مفتخرم که بین شما بسیجیان هستم.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیجی صاحب حقیقی همت و اراده است، عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند همه چیز جنگ اراده است و هرکس صاحب اراده باشد، پیروز میدان است.
 
وی همچنین با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: شهید تهرانی‌مقدم در اوج سادگی مسیری را طی کرد که در آن توانست امنیت را برای ما به ارمغان بیاورد که اگر رشادت‌های وی نبود ایران مورد تهدید قرار می‌گرفت.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پشتمان به این گرم است که ولایتمدار بوده و راهمان درست است، امیدواریم بسیج همانگونه که در تمامی اعصار مایه افتخار بوده از این پس نیز افتخارات بیشتری را برای مردم به ارمغان آورد.
 
زاکانی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس جدید بسیج دانشجویی از دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران است و در تمامی اقدامات بسیج دانشجویی شرکت داشته و امیدوارم تا با کمک‌های وی بسیج دانشجویی در جایگاه بهترین قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تدبیر ، بسیجی ، نرمش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار