مدیر کل امور اقتصادی ودارایی استان گیلان گفت: تقاضای موثر و عرضه سرمایه‌گذاری دو رکن مهم در سرمایه‌گذاری است و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی مستلزم فراهم شدن زیرساخت‌ها و بازار مناسب است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت

منصور مولایی‌پور با اشاره به این که 20 فرصت سرمایه‌گذاری متعلق به منطقه آزاد انزلی است ، افزود: به دلیل محدودیت زمین و نبود امکانات لازم، بستر سرمایه‌گذاری برای این 20 فرصت وجود ندارد.

دبیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری گیلان داشتن یک بندر را نیاز ضروری منطقه آزاد دانست و خاطرنشان کرد: مامن اصلی سرمایه‌گذاری خارجی در منطقه آزاد است که باید برای این امر زمینه سرمایه‌گذاری فراهم شود.

مدیر کل امور اقتصادی ودارایی استان گیلان رشد اقتصادی را از مهمترین عوامل رونق کسب و کار و فعالیت های اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: در قانون برنامه پنجم باید یک هزار میلیارد دلار سرمایه‌گذاری جذب کنیم و اگر رشد اقتصادی به 8 درصد محقق نشود نمی‌توانیم به اهداف برنامه پنجم دست‌یابیم

مولایی‌پور با تاکید برضرورت فراهم آمدن زمینه سرمایه‌گذاری در استان تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری را یاری دهند تا بتوانیم شاخص سرمایه‌گذاری در گیلان را ارتقاء دهیم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.