محمد فرقدانی از لیست اعلام شده از سوی سرمربی تيم ملی تنیس روی میز برای اردوی تیم ملی خط خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درحال که احمد جعفری پور، سرمربی جدید تیم ملی تنیس روی میزبا شرط اختیار تام در تعیین نفرات تیم ملی سمت جدیدش را پذیرفته بود و لیست مد نظرش برای اردو را رسانه ای کرده بود بازهم دستکاریهای مشکوک در نفرات تکرار شد.

بر اساس شنیده های ما ار منابع آگاه، جعفری پور هرچه سعی کرده است رضایت مسئولان بالادستی در فدراسیون تنیس روی میز را برای دعوت محمد فرقدانی به اردوی تیم ملی بگیرد موفق نشده است و نام این ملی پوش با سابقه کشورمان از لیست اردونشینان خط خورده است.

فرقدانی سال ها عضویت تیم ملی کشورمان را بر عهده داشته و مسابقات مختلف آسیایی و جهانی شرکت نیز کرده است اما این قهرمان معلوم نیست به چه دلیلی از منزل اصلی خود بیرون مانده است.

البته افشین نوروزی، محمدرضا اخلاق پسند و میدیا لطف اله نسبی دیگر بازیکنانی هستند که با وجود سابقه درخشان در تنیس روی میز و افتخار آفرینی برای ایران از تیم ملی کنونی محروم مانده اند.

بر اساس این گزارش، در اردویی که قرار است از 7 آبان برگزار شود نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، مهران احدی، واحد مالمیري، امین میر الماسی، پوریا عمرانی، حمیدرضا طاهرخانی، میعاد لطفی، سروش امیری نیا، حامد باشت باوی، متین لطف اله نسبی و آرمان حاجی ئی و عارف احمدی فر نفراتی هستند که مورد تایید قرارگرفته اند و فهرست اسامی آن ها به هیئت ها ارسال شده است.

پايان متن/مح

برچسب ها: پینگ پنگ ، جعفری ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار