معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 از برگزاری همایش محله خوب با هدف استفاده از ظرفیت و توان مشارکت های مردمی در ادامه شهر خبر داد.

صابونچی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور واگذاری اداره امور شهر به شهروندان، هرمحله دارای یک پارلمان و هیات امنا است که پس از شناسایی نیارها و مشکلات محله بر اساس پژوهش میدانی و نیاز سنجی با استفاده از کارشناسان و نیروهای مردمی، برای حل و رفع آن از طریق شورا یاری ها و شهرداری منطقه کوشش می شود.
وی افزود: در این همایش بر اساس سند محله و نیازهای محله که از طریق پژوهش های میدانی مشخص شدند و اقدامات و فعالیت هایی که در راستای مرتفع ساختن آن، متناسب با نیاز و خواست شهروندان محله و با کمک و مشارکت آنها صورت گرفته است مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 2 در ادامه بیان داشت: معرفی دستاوردها و ارزش گذاری مشارکت شهروندان با مسئولان شهری در امور شهر از اهداف این همایش است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این همایش روز چهارشنبه 8 آبان ماه در محله کوی نصر با حضور شهروندان و مسئولان شهری و همچنین اعضای محترم شورا های شهر برگزار می شود ./
برچسب ها: مشارکت ، شهروندان ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار