شهردار پردیس گفت: پارک مشاهیر را با نصب مجسمه های بزرگان و مشاهیر تاریخ ایران زمینه در شهر پردیس احداث کردیم که علاوه بر زیباسازی شهر قشر جوان و سایر اقشار جامعه بیشتر بتوانند با مفاخر کشور آشنا شوند .

محمد لاله در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهر پردیس گفت:شهرداری پردیس در کنار انجام وظیفه در حوزه ارائه خدمات شهری به مردم در زمینه های مختلف عمرانی زیباسازی و بازسازی معابر عمومی و اسفالت خیابانها و رفع سایر نیاز های مردم و شهروندان پردیسی در قالب وظایف شهرداری نیم نگاهی هم به فعالیت های فرهنگی و هنری دارد.

وی با اشاره به این موضوع که شهرداری پردیس دنبال ساماندهی به فعالیت های فرهنگی در این منطقه است تصریح کرد :شهرداری پردیس در حوزه فرهنگی با تاسیس فرهنگسرای شهرداری در این منطقه چند سالی است که در حوزه فرهنگ و هنر می خواهد با اجرایستمی مناسب و تخصصی با استفاده از تجربیات اساتید هنر با برخورداری از کارنامه ای مشخص در این زمینه به فعالیت های هنری در پردیس شکلی ساماندهی شده را بدهد.

شهردار پردیس در ادامه این مطلب اضافه کرد :ولی نمی تواند صفر تا صد این کار را انجام دهد زیرا این موضوع در وظایف شهرداری تعریف نشده است و بودجه ای که در اختیار دارد تنها در حوزه ارائه خدمات شهری و نظارت بر مواردی مانند کنترل ساخت و سازها و گود برداری ها متناسب با قواعد و اصول تعریف شده هزینه می شود .

لاله در خاتمه در مورد سیستم نصب مجسمه های مشاهیر تاریخ ایران زمین در شهر پردیس اظهارداشت : ولی جایی را هم برای مبلمان شهری متناسب با فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی باز کرده ایم ما پارک مشاهیر را با نصب مجسمه های بزرگان و مشاهیر تاریخ ایران زمینه در شهر پردیس احداث کردیم که علاوه بر زیباسازی شهر قشر جوان و سایر اقشار جامعه بیشتر بتوانند با مفاخر کشور آشنا شوند/س .


برچسب ها: مجسمه ، مفاخر ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.