علي دارابي در آستانه راه‌اندازي شبكه اي با موضوع دفاع مقدس، ايثار و شهادت،به همراه جمعي از مديران سيما با اعضاي بنياد ستارگان ديدار كرد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي رسانه ملي ، بنياد ستارگان به‌منظور هم‌انديشي خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و نيز تثبيت و استمرار فرهنگ ايثار و شهادت با عضويت فرزندان و سلاله ايشان تشكيل شده است .

در اين ديدار دكتر علي دارابي گفت: فرهنگ ايثار و شهادت بايد هنرمندانه و به صورت مستمر در جامعه ترويج شود و رسانه ملي اين مهم را در اولويت دستور كاري خود قرار داده است . وي با اشاره به اينكه همكاري مشترك سيما با بنياد ستارگان با راه اندازي شبكه تخصصي جديد با موضوع ايثار و شهادت جدي‌تر مي‌شود، گفت: اين شبكه در آينده نزديك با  نام هاي پيشنهادي "سروش" و يا "اميد" آغاز به كار خواهد كرد .

مديران اين شبكه موظف به برگزاري جلسات هم‌انديشي و برنامه‌ريزي با فرزندان و خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران، براي توليد برنامه‌هاي جديد خواهند بود .

معاون رييس رسانه ملي در امور سيما ضمن تاكيد بر لزوم ايجاد بانك اطلاعات شهدا و ايثارگران بنياد ستارگان، از اعضا اين بنياد خواست برنامه هاي دفاع مقدسي شبكه‌هاي سيما و به‌ويژه اين شبكه جديد را ارزيابي كرده است و با معرفي توانمندي‌هاي خانواده‌ها و فرزندان شهدا و ايثارگران، سيماي جمهوري اسلامي را در به تصوير كشيدن عظمت دفاع مقدس هشت ساله ياري رسانند.
وي از طراحي و توليد 35 سريال جديد با موضوع دفاع مقدس از جمله زندگينامه سرداران شهيد خبر داد و گفت: مستند فاخر و بلندي با اين موضوع نيز در حال حاضر توليد مي‌شود.


انتهاي پيام
برچسب ها: دارابی ، معاون سیما ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار