همایش و کنفرانس ملی ژئوتکنیک با تجلیل از مقالات برتر در اردبیل به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ آیین اختتامیه همایشژئوتکنیک در اردبیل دیروز با معرفی نفرات برتر و تجلیل از آن‌ها برگزار شد.

این همایش برای اولین بار در سطح ملی و بین‌المللی برگزار شد، با تجلیل از مقالات برتر کارشناسان، متخصصان رشته ژئوتکنیک و داوران در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی به کار خود پایان داد تا دفتر اولین همایش بین‌المللیژئوتکنیک بسته شود.

دبیر اجرایی این جشنواره در آیین اختتامیه این مراسم اظهار داشت: در فرصت سه روز برگزاری این همایش 800 مقاله مورد پرسش و پاسخ قرار گرفت و از بین آنها مقاله‌های برتر دانشگاه‌های سراسر کشور مورد توجه و تجلیل و پاسداشت قرار گرفت.

رحمت‌الله نگهدار از تشکیل هیئت امنای ژئوتکنیک کشور برای اولین بار خبر داد و گفت: قرار است دبیرخانه هیئت امنای کنفرانس‌های ژئوتکنیک در اردبیل برقرار شود تا در این زمینه بتوانیم اقدامات مفید و موثری را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد‌: داوری‌ها به گونه‌ای بود که در هر یک از پانل‌های تخصصی سه داور حضور داشته و قضاوت خود را انجام دادند.

دبیر اجرایی همایش و کنفرانس ملی ژئوتکنیک یادآور شد: در مجموع 45 داور بیش از 800 مقاله را به شکل پرسش و پاسخ مورد داوری قرار دادند و برای هر مقاله نمره دو تا 10 را منظور کردند.

نگهدار در ادامه افزود: از بین مقالات ارسال شده مقاله‌های برتر که بیشترین امتیاز را به دست آوردند، مورد تجلیل قرار گرفتند/س.

برچسب ها: اردبیل ، همایش ، ژئوتکنیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.