تیم والیبال شهرداری زاهدان در نخستین تجربه حضورش در مسابقات لیگ برتر امسال اولین بازی خود را مقابل تیم شهرداری ارومیه انجام می دهد.

حمید موحدی سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بالاخره با بضاعت موجود و شرایط حاکم بر تیم تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مقابل حریفان حضوری موفق داشته باشیم. 
 
وی تصریح کرد: آمادگی تیم هنوز در حد دلخواه و این آن نیست چون ما زمان کافی برای تمرین در اختیار نداشتیم و علاوه بر این مساله امکاناتمان از دیگر تیم های لیگ برتر بسیار کمتر است ولی خوشبختانه انگیزه شاگردانم بسیار عالی و ایده آل است. 
 
وی در خصوص وضعیت 2 بازیکن خارجی تیم شهرداری زاهدان گفت: ما امسال نسبت به جذب 2 بازیکن برزیلی در پست های دریافت کننده قدرتی و پشتی خط زن اقدام کردیم هنوز آنها از نظر آمادگی به شرایط مطلوب و مرز این آن نرسیده اند ولی به طور قطع در هفته های آینده با دیگر بازیکنان هماهنگ خواهند شد. 
 
سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان در خصوص حریف ارومی خود اظهار داشت: ما بازی اول خود را باید مقابل یکی از تیم های پر سرمایه حاضر در مسابقات لیگ برویم قدمت و پیشینه ارومی ها در مسابقات لیگ برتر والیبال بسیار است و دارای تماشاچیان فهیم زیادی هستند به نظر من تیم شهرداری ارومیه شانس اول قهرمانی لیگ برتر فصل جاری است./ آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار