دزفولي در گفتگو با
خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با
اشاره به عملكرد 7سال گذشته ايرانسل اظهار داشت: ايرانسل طي 7 سال گذشته
توانسته با يك شبكه گسترده در تمام نقاط كشور سرويس با كيفيت مطلوبي را
براي مشتركين ارائه دهد.
وي افزود: علاوه بر كميت كه توانست كليه شهرها
و پخش عمدهاي از روستاهاي جادهاي كشور را پوشش دهد كيفيت قابل ملاحظهاي
را نيز به مشتركين خود ارائه مي دهد.
وي در ادامه تصريح كرد: از شاخصهاي ملي كه در پروانه تعريف شده از شاخصهاي بين المللي ايرانسل بهتر است.
دزفولي
با اشاره به قطعي هاي خط ايرانسل اظهار داشت: ميزان قطع تماس ذكر شده در
پروانه و قرارداد براي سال جاري 1.5 درصد پيش بيني شده كه متوسط در شبكه ما
حدود 77% است كه اين يكي از موقعيتهاي خوب ايرانسل است.
وي با اشاره
به عدم تغيير تعرفه ها و قيمت سيمكارتهاي ايرانسل تصريح كرد: قيمت سيمكارت
به كف رسيده و عمدتا هزينه است به طوري كه از سال 84 كه پروانه گرفتيم و
سال 85 كه وارد بازار شديم هيچ افزايش تعرفه اي نداشتيم و الان هم نداريم.
دزفولي در ادامه افزود: در ايران پايين ترين تعرفه مكالمات و ايرانسل
به خود اختصاص داده و با استفاده از شارژ شگفت انگيز نيز مشتركين از 20
درصد تخفيف مكالمات و خدمات شبكه در آن حوزه بهره مند شوند.
وي با
اشاره به عدم افزايش تعرفه و عدم ضرر مالي در ايرانسل افزود: ايرانسل در
مدت سه سال گذشته كه با شركت ارزيابي شركتهاي برتر سازمان مديريت صنعتي هر
ساله رتبه ها و ارتقاي حوزه مالي داشته است.
دزفولي اظهار داشت:
ايرانسل توانسته به خوبي با محدود كردن هزينه ها با مديريت مالي و مديريتي
سرپا نگه داشته و اين تعرفه ها بدون تغيير توانسته در حاشيه سود مناسبي به
سهامداران خود بدهد.
وي با اشاره به رضايت حجاج ايراني از رومينگ
ايرانسل تصريح كرد: بزرگترين رومينگ در سطح كشور براي سيم كارتهاي دائمي و
اعتباري ايرانسل است و در حوزه ديتا در كشورهاي مقصد بيشتر از 300 اپراتور
دنيا در رومينگ ديتا ايرانسل داريم.
وي در خاتمه گفت: مشتركين در 21 خط هواپيمايي در حين پرواز ميتوانند به صورت روشن تماس داشته باشند./