عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی وزرای پیشنهادی علوم و آموزش و پرورش مخالف جدی ندارند.


قاسم جعفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد اظهار داشت: با توجه با معرفی وزرای پیشنهادی سه وزارت خانه علوم و تحقیقات، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش مجلس به مدت یک هفته فرصت دارد تا پس از بررسی، نظر خود را در خصوص رای اعتماد به افراد پیشنهادی اعلام نماید.

نماینده مردم بجنورد، گرمه ، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس با بیان اینکه یک شنبه هفته آینده جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی برگزار خواهد شد افزود: افراد پیشنهادی طی این یک هفته فرصت دارند تا با حضور در کمیسیون ها و فراکسیون هاو گروه های مختلف به ارائه برنامه ها خود بپردازند .

وی خاطر نشان کرد: در این نشست ها برنامه های وزرای پیشنهادی در جلسات صریح و صمیمی بررسی و به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به عدم تایید وزرای پیشنهادی قبلی برای تصدی وزارت علوم و آموزش و پروش گفت: این نشان دهنده دقت مجلس در انتخاب افراد توانمند در این عرصه است زیرا در این وزارت خانه ها زیربنا تربیت انسان است و این مسئله مهم است.

وی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم شرایط استقرار و پایدار در این وزارت خانه ها زودتر صورت گیرد تا حرکت جهاد علمی در کشور سرعت پذیرد./س

برچسب ها: وزیر ، علوم ، آموزش ، رأی ، اعتماد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.