رئیس کمیته زمین‌خواری کمیسیون اصل90 مجلس شکایت برخی مسئولان درباره زمین‌خواری به اين كميسيون را تشريح كرد.

"محمدحسین میرمحمدی" نماینده گلپایگان و خوانسار در تشریح شکایت برخی مسئولان درباره زمین‌خواری به کمیسیون اصل نود، به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، گفت: این پرونده جدید نبوده و مدتی است توسط کمیته زمین‌خواری "کمیسیون اصل نود" پیگیری می‌شود.

وی افزود: مواردی که گزارش شده مربوط به گزارش سازمان بازرسی کل کشور است و همچنین برخی گزارش‌های دیگر وجود دارد که کارگروه مربوطه پیگیری آن را در دستور کار دارد.

رئیس کمیته زمین‌خواری کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: اقداماتی در این رابطه صورت گرفته که برخی از آنها به اتمام رسیده و برخی اقدامات نیز در آستانه عملیاتی شدن است.

وی اظهار داشت: بیشترین شکایات در خصوص زمین‌خواری مربوط به استان تهران از جمله شهرری، ساوجبلاغ و ... بوده و برخی شکایات نیز مربوط به سایر استان‌هاست که البته تعداد آن کم است.

نماینده خوانسار و گلپایگان تصريح کرد: در مورد پارک ملی "خجیر" نشستی با مسئولان ذیربط خواهیم داشت که این نشست دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

میرمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده‌های مربوط به زمین‌خواری را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

همچنين؛ حسين آذين نماينده رفسنجار و انار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: كميسيون اصل 90 پرونده رشوه‌گيري در فوتبال را با جديت دنبال مي‌كند و به محض اتمام بررسي‌ها نتيجه آن را اعلام خواهيم كرد.

انتهاي‌پيام/
برچسب ها: زمین ، کمیسیون ، اصل ، نود ، پرونده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار