فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اينکه بیشترین جرائم اقتصادی مربوط به اختلاس از بانک‌ها به مبلغ 10 میلیارد تومان بوده است گفت: در اين راستا 52 متهم دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سردار سیروس سجادیان اظهار داشت: پرونده‌های جرائم اقتصادی در سال جاری مستندسازی و تحویل مراجع قضایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین جرائم اقتصادی مربوط به اختلاس از بانک‌ها به مبلغ 10 میلیارد تومان بوده است.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: بیشترین جرائم این پرونده مربوط به  پولشویی، تحصیل نامشروع، اختلاس، زمین‌خواری، احتکار، فرار مالیاتی، تبانی در معامله‌های دولتی و تعدی ماموران به اموال دولتی بوده است، که در این مورد 52 نفر دستگیر شده‌اند.

سجادی بیان داشت: در 72 ساعت گذشته یک‌هزار و 160گوشی تلفن همراه قاچاق از دو باند در شیراز، توسط ماموران مبارزه با قاچاق نیروی انتظامی فارس کشف شد.

وی اضافه کرد: حوزه فعالیت دستگیرشدگان استان هرمزگان به فارس بوده و در این مورد چهار متهم با سنین 30 تا40 ساله اهل هرمزگان، لار و زرقان دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شده‌اند.

فرمانده انتظامی فارس ابراز داشت: در راستای برقراری امنیت اجتماعی در 13 روز گذشته 20 نفر از اراذل و اوباش که مبادرت به ناامنی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شیرازی می‌کردند، دستگیر و از آنان چهار سلاح گرم و 10 قمه و کارد کشف شد.

برچسب ها: اختلاس ، پلیس ، پول ، دستگیر ، جرائم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار