دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت : نیروی انتظامی باید مقابله با متصرفان اراضی ملی و دولتی را جزو محوری ترین کارهای خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، علی میرزابیگی در جلسه‌ای با محوریت نقش نیروی انتظامی در جلوگیری از پدیده تصرف اراضی دولتی و ملی در شهرستان زرند ، گفت : هرچند در قانون عنوان مجرمانه‌ای به نام زمین خواری قید نشده اما جرم تصرف عدوانی و برخورد قاطع با عوامل خرید و فروش اراضی ملی پیش بینی شده است.

این مقام قضایی ، حراست از اراضی در حوزه شهر را از وظایف راه و شهرسازی عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی و شهرداری ها نیز موظفند در خصوص تصرف اراضی دولتی و برخورد جدی با دست اندازان به اراضی ملی دخالت مستقیم داشته باشند و این مهم را در زمره کارهای مهم خود قرار دهند.

دادستان زرند رفع تصرف از 150000 متر مربع از اراضی ملی و 9000 مترمربع از اراضی دولتی را از اقدامات و فعالیتهای خوب دستگاه قضایی و ادارات مربوط در سال گذشته اعلام و خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی مقابله با زمین خواران را جزو محوری‌ترین کارهای خود قرار دهد و با نهادهای حراست کننده از بیت المال همکاری و تعامل بیش از گذشته داشته باشد./س


برچسب ها: مقابله ، متصرفان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.