محمد علی آبادی با تاکید بر اینکه در سیاست های کلی تابع وزارت ورزش و جوانان هستیم، نگاه سازمانی و تعریف شده صالحی امیری را توسعه بخش نظام ورزش و همکاریهای فیمابین دانست.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران رییس کمیته ملی المپیک که در پایان نشست امروز خود و اعضای هیات اجرایی با سرپریت وزارت ورزش و جوانان با پایگاه خبری ورزش و جوانان گفت و گو می کرد، راجع به نتایج این نشست گفت: کمیته ملی المپیک به عنوان بخشی از ورزش و همراه با مجموعه وزارت ورزش و جوانان، مشترکات زیادی دارند که باید به آن برسند.

نشست صبح امروز برای برنامه ریزی رقابت های پیش رو انجام شد که طی آن تصمیمات مالی و کاری برای فدراسیون ها گرفته شود و در راس صحبت های این نشست موضوع انتخابات کمیته ملی المپیک بود که همه توافق داشتند این کار باید هر چه زودتر انجام شود . با درخواست ما برای برگزاری این انتخابات ، آقای دکتر صالحی امیری بحث برگزاری انتخابات را به کمیته ملی المپیک واگذار کرد تا در اسرع وقت انتخابات برگزار شود . تاریخ تعیین شده 25 آذر است که تا آن مدت اقدامات لازم انجام خواهد شد و ما در کنار مجموعه ورزش انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

علی آبادی در پاسخ به این سئوال که در دوره مدیریتی جدید ، همکاریهای وزارت و کمیته را چگونه ارزیابی می کند ؟ گفت : مسوولیت ورزش کشور با وزارت ورزش و جوانان است. درست است که کمیته ملی المپیک به عنوان یک نهاد مستقل ، اساسنامه مستقلی دارد ، اما واقعیت این است که باید در کنار وزارت ورزش و در کنار سیاست گذار اصلی ورزش، کارش را انجام دهد. بالطبع ما کارهایی داریم که در کمیته بین المللی المپیک و مجامع جهانی ورزش به صورت مستقل انجام می شود، اما اصولا وقتی رفتار سازمانی تعریف و به اجرا در آید، اختلافی پیش نخواهد آمد و امروز با نگاه دکتر صالحی ، رویکرد وزارت ورزش و جوانان این است که وظایف هر دستگاه را به خودش واگذار کند. بدیهی است وزارت ورزش و جوانان بعنوان سیاستگذار اصلی ورزش بر روند امور نظارت عالیه دارد واین شرایط بهترین شکل اداره کردن است که از تنش جلوگیری می کند.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: علی آبادی ، نشست ، صالحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار