سرپرست دادگاه کیفری استان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده کهریزک و بيمه ايران گفت: هنوز تصمیمی در خصوص پرونده كهريزك گرفته نشده، ضمن اين كه در مورد پرونده بيمه ایران نيز مطالعات قضات رو به پايان است و طی هفته آینده وقت رسيدگی برای این پرونده تعیین خواهد شد.

"محسن افتخاری" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده کهریزک گفت: هنوز تصمیمی در خصوص این پرونده گرفته نشده و این پرونده هنوز به ما ارجاع نشده است.

سرپرست دادگاه کیفری استان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده بيمه ایران نير اين چنين گفت: مطالعات قضات در مورد این پرونده رو به پايان است و انشاءالله طی هفته آینده وقت رسيدگی برای این پرونده مشخص خواهد شد.

گفتني است؛ قضات متهم در حادثه بازداشتگاه کهریزک در ۱۱ جلسه از سوی شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی محاکمه شدند و پس از گذشت حدود یک ماه از زمان آخرین جلسه محاکمه، دادگاه رای خود را درباره متهمان این پرونده صادر کرد.

همچنين پرونده موسوم به بيمه ايران نيز كه متشكل از اختلاس در بيمه ايران و استانداري تهران است" 78" متهم دارد كه رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران و استانداری تهران از یکم خرداد ماه سال 91 در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران آغاز و پس از يک سال حکم مجازات براي آن‌ها به شرح ذيل صادر شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار