رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: حضور صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش برکتی در وزارت خانه ورزش و جوانان است زیرا وی بیشتر به دنبال مقوله فرهنگی ورزش در جامعه است.

علی رضا پرویزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:در هفته تربیت بدنی قرار داریم و مراسم خوبی را با حضور ورزشکاران و هیئت های ورزشی در شهرستان پردیس داریم وزارت ورزش و جوانان با وجود پر برکت جناب صالحی امیری وزیر این وزارت خانه ایشان بیشتر بر مقوله فرهنگ و ورزش اشراف دارند .

وی با اشاره به اینکه فرهنگسازی در هر زمینه ای ابزار تحقق اهداف به ویژه در زمینه سرمایه گذاری است تصریح کرد :در هر زمینه ای که سرمایه گذاری می کنیم نخستین مقوله مهم به عنوان ابزار تحقق این امر فرهنگسازی است وقتی فرهنگسازی صورت گیر د و مردم به کار ایمان داشته باشند .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : وزارت خانه و فدراسیون های ورزشی در این رابطه برنامه ریزی کرده و به برنامه های خود در زمینه هایی مانند حرفه ای اعتقاد داشته باشند به پیروزی و موفقیت دست پیدا خواهیم کرد .

پرویزی در خاتمه در مورد نقش وزرای گذشته وزارت ورزش و جوانان و همچنین سازمان تربیت بدنی در رشد ورزش کشوراظهارداشت : وزرای دیگر که در گذشته بر مسند هدایت وزارت ورزش و جوانان تکیه زده بودند و سازمان تربیت بدنی در راستای رشد و تعالی ورزش زحمات زیادی کشیده بودند ولی وزیر جدید بیشتر به دنبال پرداختن به مقوله فرهنگی ورزش در جامعه است ./س


برچسب ها: صالحی ، ورزش ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.