مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) قم گفت: آمریکا هیچ جایگاهی در پیشگاه ملت ایران نداشته و نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام سید رضا عظیمی با بیان این‌که ما امروز افتخار می‌کنیم که در راس نظام جمهوری اسلامی، افکار و اندیشه‌های امام راحل قرار دارد، اظهار داشت: از خدا می‌خواهیم که روح مقاومت و مبارزه با دشمنان اسلام را که در راس آن‌ها آمریکا و صهیونیسم جهانی قرار دارد، هرچه بیشتر تقویت شود.

وی با اشاره به این‌که مسئولان نظام جمهوری اسلامی، امانتداران امت هستند، افزود: مسئولان همواره باید در حفظ و حراست از شرافت، عظمت، صلابت و دفاع از این سرزمین، نهایت تلاش و جدیت خود را به خرج دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم، ضربه زدن به نظام اسلامی را تلاش همیشگی دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمن همیشه در حال رصد اوضاع است و وقتی جدیت ما را در پایبندی به اصول و ارزش‌ها ببیند از تصمیمات شوم خود عقب‌نشینی می‌کند.

وی با بیان این‌که بسیج و بسیجیان نگهبانان نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: با عمل به فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری، هیچگاه از مسیر اصلی خارج نمی‌شویم و با صلابت به اهدافمان خواهیم رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم، تنها راه مقابله با نظام سلطه را پیروی از ولایت دانست و افزود: ما هیچ تردیدی نسبت به شعار استراتژیک «مرگ بر آمریکا» نداریم چرا که بنابر فرمایش امام راحل، آمریکا نباید از ذهن‌ها فراموش شود.

عظیمی افزود: آن‌هایی که امروز دم از حذف شعار مرگ بر آمریکا می‌زنند، در واقع حذف شعار عظیم و ارزشمند الله‌اکبر را دنبال می‌کنند.

وی با بیان این‌که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با شعار الله‌اکبر به پیروزی رسیدند، تصریح کرد: توطئه و هدف اصلی امروز دشمن این است که آن معیار و ملاک اصلی پیروزی ما را که همانا اتصال به معنویت است، بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) قم ادامه داد: دشمن گاهی از زبان دیگران حرف‌ها و سخنانی را مطرح می‌کند تا به سر منزل خود برسد ولی غافل از آن است که مردم ایران به معنای واقعی کلمه به بصیرت و آگاهی رسیده‌اند.

وی با بیان این‌که امروز دشمن در صدد است تا به خیال باطل خود روح مقاومت و استکبار ستیزی را از ملت ما سلب کند، گفت: دشمنان تصور می‌کنند که با حذف شعار مرگ بر آمریکا، دفاع مقدس و حاصل این همه جهاد و تلاش را که در طول سه دهه به‌وجود آمده را زیرسئوال خواهند برد اما آمریکا بداند که امروز هیچ جایگاهی در پیشگاه ملت بزرگ ایران نداشته و نخواهد داشت.

عظیمی با اشاره به این‌که آمریکا هیچگاه حامی حقوق ملت‌ها نبوده است، خاطرنشان کرد: هر کجا که آمریکا ورود پیدا کرده به آثاری جز چپاول، سرقت، ناامنی و ادای حاکمیت با روح تحکم نمی‌توان رسید.

وی در پایان با توجه به آیه مبارکه «ولا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین» اظهار داشت: پیام آیه شریفه این است که سست نشوید و محکم پای شعارهای ارزشی باشید، نترسید و نگران نباشید که شما حتماً پیروز هستید./س

برچسب ها: قم ، جایگاه ، نداشتن ، آمریکا ، ملت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.