مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از آغاز صدور سند روستایی در شهرستان ماهنشان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، احمد حاجی‌زاده امروز در زنجان، با اشاره به صدور 12 جلد سند روستایی در شهرستان ماهنشان اظهار داشت: در شهرستان ماهنشان 750 فقره پرونده نیز برای صادر شدن سند به اداره ثبت اسناد ارسال شده است.

وی به دیگر اقدامات انجام شده در صدور اسناد روستایی اشاره کرد و افزود: در مورد اسناد ارسالی 150 رای نیز صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به اجرای طرح هادی در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: طرح‌های هادی با اعتبارات مناسب در این شهرستان اجرایی می‌شود.

وی به برخی فعالیت‌های صورت گرفته در این راستا اشاره کرد و افزود: زیرسازی و آسفالت روستای ایلی‌بلاغ در شهرستان ماهنشان در شش ماه نخست سال جاری صورت گرفته است.

حاجی‌زاده به روستای لیلان اشاره و خاطر نشان کرد: در این روستا نیز عملیات زیرسازی و آسفالت صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به اجرای دیوار سنگی در روستای لیلان نیز اشاره کرد و گفت: در این روستا ساخت پل با دهنه 6 متر نیز اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه روستای ایلی‌بلاغ نیز مشابه روستای لیلان است، افزود: در این روستا عملیات عمرانی به شکل مناسب اجرایی می‌شود.

حاجی‌زاده از تهیه نقشه طرح هادی برای روستاهای شهرستان ماهنشان خبر داد و تاکید کرد: برای روستاهای هدف نقشه‌های طرح هادی تهیه می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از تهیه نقشه برای روستای امام کندی خبر داد و اظهار داشت: نقشه‌های این روستا با اعتبار مناسب تهیه شده است.

وی با بیان اینکه روستاهای دیگری نیز هستند که طرح هادی در آن‌ها در دست تهیه است، افزود: مراحل تهیه نقشه طرح‌های هادی این روستاها در حال انجام است.

حاجی‌زاده توسعه روستاها را یادآور شد و تاکید کرد: اجرای طرحهای عمرانی موجب توسعه روستاها می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه باید به فکر توسعه روستاها بود، خاطرنشان کرد: طرح‌های هادی یکی از موارد مهم در توسعه روستاها است./ج1

برچسب ها: عمران ، طرح هادی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.