وزير جهاد كشاورزي از تخصيص ارز مبادله اي به كالاهاي اساسي همانند نهاده هاي دامي تا پايان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمود حجتي وزير جهاد کشاورزي در اولين همايش نشر صنايع تبديلي و غذايي در توسعه بخش کشاورزي در جمع خبرنگاران در رابطه با تعيين تکليف وضعيت نهاده هاي دامي گفت: در جلساتي که با حضور مسئوليان مربوطه برگزار شد قرار شد ميزان نياز محصولات اساسي از جمله نهاده هاي دامي تا پايان سال پيش بيني شود که اين موضوع در جلساتي که بين وزارت جهاد و وزارت صنعت و معدن و کارشناسان مربوطه برگزار شد مورد بررسي قرار گرفت.

وي اداهم داد: مصوبات اين جلسات به معاون اول رئيس جمهوري ارائه و قرار شد بانک مرکزي ميزان ارز مورد نياز واردکنندگان اين کالاها را تأمين کند و اميدواريم که اينم سئله و مشکلات بوجود آمده در زمينه تأمين نهاده هاي دامي برطرف شود.

حجتي افزود: براي تأمين ارز مدت زماني لازم است و مراجعان نبايد انتظار داشته باشند به محض رجوع به بانک مرکزي ارز در اختيار آنها قرار بگيرد با توجه به سلسله مراتبي که براي اين کار لازم است.

وزير جهاد کشاورزي درپاسخ به سوال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه نظر وي در رابطه با توزيع شير فله چيست؟ گفت: نظري جز نظر کارشناسان سازمان دامپزشکي نداريم. 

انتهاي پيام/

برچسب ها: وزیر ، جهاد ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار