کمپانی تایوانی HTC پس از ماه ها شایعات از فبلت خود با نام One Max رونمایی کرد، محصولی که در واقع نسخه ی بزرگ تر HTC One می باشد و اولین فبلت HTC به حساب می آید.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  One Max به صفحه نمایش 5.9 اینچی IPS LCD با رزولوشن FulHD مجهز شده است، همچنین در بخش سخت افزار از پردازنده ی 1.7 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 600 به همراه پردازنده ی گرافیکی آدرنو 320 و 2 گیگابایت رم بهره می برد. این محصول مانند One از دوربین 4 التراپیکسل با قابلیت ضبط ویدیوی فول اچ دی استفاده می کند.

بدنه این فبلت همانند One از آلومینیوم ساخته شده است، با این تفاوت که درب پشت دستگاه قابلیت باز و بسته شدن داردو همچنین می توان از اسلات میکرو اس دی برای افزایش حجم ذخیره سازی آن استفاده کرد، همچنین در پشت این محصول در زیر دوربین یک سنسور تشخیص اثر انگشت کار گذاشته شده است که می توان از آن برای آنلاک کردن دستگاه استفاده کرد، همچنین می توان توسط این سنسور یک برنامه را به سرعت اجرا کرد.


 سیستم عامل این فبلت، اندروید نسخه 4.3 جیلی بین به همراه رابط کاربری سنس نسخه ی 5.5 می باشد، این دستگاه از Beats Audio استفاده نمی کند، اما اچ تی سی بر روی آن از اسپیکرهای BoomSound استفاده کرده است، باتری این دستگاه نیز 3300 میلی آمپری می باشد و قرار است تا انتهای این هفته در بازارهای اروپا و آسیا عرضه شود.

برچسب ها: htc ، fablet ، one max ، قبلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار