نمایش‌های سفارشی و جای خالی هنرمندان صاحب سبک منجر به حضور هنرمندانی می‌شود که حسن استفاده را در این عرصه می‌کنند و اثری سخیف در صحنه نمایش به اجرا درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، نمایش‌های سفارشی بایستی بتواند پیام و رسالت خود را برسانند، نه اینکه صرفا پله ترقی هنرمند محسوب گردند.

گفتنی است؛ این گونه نمایش‌ها با باور مخاطب ارتباط مستقیم پیدا می‌کنند. بنابراین هنرمند باید به دور از شعارزدگی و به طور غیر مستقیم منظور خود را برساند.

حسین پارسایی کارگردان، در این باره می‌گوید: جای خالی هنرمندان صاحب سبک در این زمینه، باعث می‌شود هنرمندان جوان در عرصه نمایشی سفارشی در سواستفاده کنند و آثاری سخیف به اجر درآید.

وی ادامه داد: همه هنرمندان ایرانی، قابلیت انتقال مضامین دینی را دارند و نبایدصرفا نمایش سفارشی را مقصر دانست، اگر به درستی در این زمینه کار شود، نمایش دفاع مقدس نیز می‌تواند به خوبی به اجرا درآید.

پارسایی افزود: نمایش سفارشی می‌تواند انگیزه مناسبی برای هنرمند باشد. به طوری که هنرمند می تواند با اشاره غیر مستقیم و کمتر شعارپردازی کردن، پیام خود را برساند، چراکه اینگونه نمایش‌ها با باور مردم درگیر می‌شوند.

این کارگردان تئاتر خاطر نشان کرد: تولید و اجرای آثار نمایش به ویژه نمایش‌‌هایی که درمناسبت‌ها اجرا می‌شوند، این روزها به ندرت اثری با کیفیت به اجرا می‌یود. به طوری که شاهد جای خالی بزرگان تئاتر در نمایش‌های سفارشی هستیم./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار