شمار زيادي ديگري از افراد مسلح تروريست ديشب و امروز در حملات نيروهاي ارتش سوريه در ريف دمشق ، درعا ، حلب و ادلب به هلاکت رسيدند و مقادير زيادي از اسلحه ، مهمات و تجهيزات جنگي آنان منهدم شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه(سانا) ؛ نيروهاي ارتش سوريه شماري از اعضاي چندين گروه تروريستي مسلح را در مزارع ريما ، نبک ،‌ يبرود ، غرب قاره ، عدرا و غرب جراجير در حومه دمشق به هلاکت رساندند و چندين خودروي مجهز به تيربار سنگين تروريستها را منهدم کردند.

شماري از تروريستها در شهر درعا وحومه آن ديشب و بامداد سه‌شنبه در حملات نيروهاي ارتش کشته شدند.

يک منبع نظامي گفت نيروهاي ارتش چندين مخفيگاه و محل تجمع تروريستها را در بصر الحرير ، نوي ، طفس ، عتمان و داعل منهدم کردند که علاوه بر کشته شدن شماري از تروريستها ، اسلحه ، مهمات و تجهيزات جنگي آنها منهدم شد.

اين منبع افزود نيروهاي ارتش اعضاي چند گروه تروريستي مسلح را در اطراف ميدان بصري و شمال الخط در شهر درعا تعقيب کردند و بيشتر آنها را کشتند. نيروهاي ارتش سه‌شنبه چندين خودروي حامل سلاح و مهمات را در حمله به مخفيگاههاي تروريستها در حومه شهر حلب و ادلب منهدم کردند.

يک منبع نظامي گفت يگانهايي از ارتش دو دستگاه خودروي حامل تروريستها را در شمال شهر حميمه و سه دستگاه خودروي آنها در محور کاستيلو و شمال فرودگاه نيرب و شرق حريتان را در حومه حلب منهدم کردند و همه تروريستهاي داخل اين خودروها کشته شدند. 

اين منبع گفت چندين دستگاه خودروي حامل تروريستها و اسلحه و مهمات در بنش و سرمين در حومه ادلب در حملات نيروهاي ارتش منهدم شدند.
برچسب ها: ادلب ، شمار ، دیگر ، سوریه ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار