مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: طرح مهر آفرین از نظر حقوقی قابلیت اجرا ندارد ، جهانگیری: سرمایه‌هایی در اختیار بخش خصوصی است که می‌تواند اشتغال‌زایی به همراه داشته باشد/ضرورت صیانت از مشاغل موجود ، وکالت بلاعزل چیست؟ و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

طرح مهر آفرین از نظر حقوقی قابلیت اجرا ندارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/23/1636900_682.jpg

معاون حقوقی معاونت توسعه انسانی رئیس‌جمهور گفت: طرح مهرآفرین(طرح استخدامی دولت دهم) از نظر حقوقی قابلیت اجرا ندارد.

دولت مي‌تواند اصلاحیه لايحه طرح ازدواج سرپرست با فرزندخوانده را تهيه کند/ توجه به پيامدهاي مخرب لايحه در جامعه
دانشيار حقوق دانشگاه تربيت مدرس با بيان اينکه قانون ازدواج سرپرست با فرزندخوانده برای اولین بار در سال 1353 به تصويب رسيد، اما قانون‌گذار در خصوص ازدواج اين دو شخص سکوت کرد، گفت: قانون‌گذار در گذشته عمل صحیحی را انجام داده، چرا که با سکوت خود این طرح را به عهده عرف و اخلاق جامعه گذاشته که قطعا همین عرف اجتماعی آن را سرزنش می‌کند.

جهانگیری: سرمایه‌هایی در اختیار بخش خصوصی است که می‌تواند اشتغال‌زایی به همراه داشته باشد/ضرورت صیانت از مشاغل موجود
معاون اول رییس جمهور گفت: بخش خصوصی نیازمند حمایت است و دبیرخانه شورای عالی اشتغال باید این طرح‌ها را شناسایی کند تا با حمایتی که دولت از بخش خصوصی به عمل می آورد بتوان به اشتغال‌زایی و فضای کسب و کار کشور رونق بخشید.

وکالت بلاعزل چیست؟

 چنانچه زن وکالت طلاق خود را در ضمن یک قرار‌داد، یعنی ازدواج و یا یکی از عقود لازم دیگر مثل عقد بیع به دست آورده باشد، شوهرش نمی‌تواند اين وكالت را عزل کند.

تشکیل گردان سایبری از سوي آمريكايي‌ها

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: مشاوران سایت فرماندهی سایبری آمریکا گفته‌اند که ما نیازمند ظرفیتی هستیم که در شرایط قطع اینترنت بتوانیم به زیر ساخت‌های کشورها حمله کنیم و در این راستا کار گروهای مختلفی تشکیل داده‌اند.

انتصاب"محمد شريعتمداري" به عنوان جانشين رئيس جمهور در شورايعالي ايرانيان خارج از كشور "محمد شريعتمداري" به عنوان جانشين رئيس جمهور در شورايعالي ايرانيان خارج از كشور منصوب شد.

جنایت های تروریستی در کشور های اسلامی ماحصل افراطی هاست

 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقبیح افراط و تفریط در جوامع اسلامی ؛ به دیدار چند روز پیش خود با رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان جنایت های تروریستی در کشور های اسلامی را ما حصل افراطی های تشیع و تسنن می دانست.

مستند توطئه برای شام از شبکه یک پخش می‌شود

 گروه سیاسی شبکه یک سیما ویژه برنامه سوریه با عنوان توطئه برای شام را امشب پس از اخبار ساعت 21 به‌روی آنتن می‌برد.

هنوز در قربان کردن "اسماعیل" خود این پا و آن پا می کنیم

 ما کی می توانیم از کربلا بگوییم و بگوییم که از 10 ذیحجه تا 10 عاشورا بر امام حسین علیه السلام چه گذشت؛ ما که هنوز در قربان کردن اسماعیل خود این پا و آن پا می کنیم چه می دانیم که در کربلا چه خبر بوده است ... در داستان ابراهیم، ابراهیم از عاقبت امر خبر نداشت ولی امام حسین علیه السلام از عاقبت کار خویش باخبر بود . در قربانگاه اسماعیل مادری نبود ولی در کربلا مادر بسیار بود ...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار