نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: پرونده سبلان پارچه به اداره ورشکستگی قوه قضاییه ارجاع شده و ما از این طریق پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مصطفی‌ افضلی‌فرد افزود: سبلان پارچه که به عنوان یکی از عظیم‌ترین طرحهای سرمایه‌گذاری در این استان بود به دلایل مختلف خوب مدیریت نشد و بنده در دیداری که با مدیران این مجموعه داشتم از آن‌ها خواستم که اگر قادر به اداره کردن این مجموعه نیستند کار را رها کنند تا فرد آشنا و حرفه‌ای وارد این حوزه شود.

وی گفت: کارخانه‌ای که قرار بود برای بیش از 30 هزار نفر ایجاد اشتغال کند تنها برای یک هزار و 800 نفر آن هم ابتر و ناقص ایجاد اشتغال کرده در حالی که نرخ بیکاری در استان اردبیل 14 درصد است و بسیاری از جوانان ما به دنبال کار شایسته و آبرومند هستند که برای خود زندگی تشکیل دهند.

افضلی فرد همچنین از تشکیل پرونده سبلان پارچه در اداره ورشکستگی قوه قضائیه خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیران سبلان پارچه مدعی هستند این مجموعه ورشکست نشده است در حالی که ورشکستگی آن محرز است و اگر آن هم به قول آن‌ها ورشکسته نشده با حداقل ظرفیت کار می‌کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به واگذاری این کارخانه به بانک تجارت و فعالیت با نام زرین تجارت اشاره کرد و ادامه داد: بانک تجارت نیز به دنبال سود‌دهی در این مجموعه است و ریالی از مطالبات گذشته این کارخانه را پرداخت نکرده است.

افضلی‌فرد یادآور شد: امیدواریم قاضی اداره ورشکستگی قوه قضائیه به این پرونده رسیدگی کند تا این پرونده به زودی تعیین تکلیف شود.

وی در ادامه بیان داشت: اگر این واگذاری اتفاق بیفتد و بخش پوشاک این کارخانه راه‌اندازی شود ما بازارهای خوبی را در روسیه ایتالیا و ترکیه برای فروش محصول خواهیم داشت و ظرفیت اشتغال برای بیش از 2 هزار نفر نیز فراهم خواهد شد ش ک .

برچسب ها: اردبیل ، سبلان ، پارچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.