تیم والیبال کاله ایران به دلیل ناهماهنگی برزیلی ها باز هم در سالن تمرینی مسابقات تمرین کرد و نماینده ایران نتوانست قبل از بازی با ترینتینو در سالن اصلی تمرین کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در برنامه تمرینی ایران روز دوشنبه برای کاله یک جلسه تمرینی در سالن اصلی در نظر گرفته شده بود، اما اتوبوس حامل کاله یک بار دیگر به سالن تمرینی رفت و کادر فنی این تیم به موضوع معترض شد.

بعد از اینکه تیم تصمیم گرفت به ناچار در همین سالن تمرین کند، کادر فنی متوجه شدند زمین در اختیار ژیمناستیک کاران برزیلی قرار گرفته و زمین والیبال محل تمرین ژیمناست ها شده بود. بهروز عطایی به ناچار تیم را به سالن وزنه فرستاد تا با کمی وزنه بازیکنان خودشان را گرم کنند و بعد از دقایقی معطلی تیم به کار توپی پرداخت. این موضوع در حالی بود که در برنامه تمرینی تعیین شده روز قبل از بازی برای کاله در سالن اصلی زمانی در نظر گرفته شده بود و گویا تغییراتی در برنامه به وجود آمده بود که این موضوع را به اطلاع تیم کاله نرساندند.

محمود افشار دوست سرپرست تیم اعزامی ایران به همین منظور جلسه ملاقاتی با محمد مشتاق، مسول برگزاری مسابقات ترتیب داد تا اعتراض تیم را اعلام کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار