مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 12 از عملکرد این سامانه در نیمه نخست مهرماه سال 92 خبر داد.

حسین سعدی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 3 هزار و 689 پیام شهروندی در نیمه اول مهرماه سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 ارسال شده است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: از 3 هزار و 689 پیام شهروندی ارسال شده به سامانه 137 شهرداری منطقه 12، 53 پیام شهروندان در دست اقدام، بقیه رسیدگی و انجام شده است.
سعدی پور با اشاره به ارسال پیام های شهروندی در نواحی 6 گانه شهرداری منطقه 12 گفت: پیام های شهروندی ارسال شده در نواحی 6 گانه شهرداری منطقه 12 شامل ناحیه یک 658 پیام شهروندی، ناحیه دو، 411 پیام شهروندی، ناحیه سه 494 پیام شهروندی، ناحیه چهار، 915 پیام شهروندی، ناحیه پنج 973 پیام شهروندی و ناحیه شش 487 پیام شهروندی است.
وی ادامه داد: از پیام های شهروندی ارسال شده به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 و پیام شهروندان در بخش فرهنگی 33 پیام، حمل و نقل 17 پیام است.
سعدی پور در پایان با اشاره به موضوع های پیام های شهروندی ارسال شده در سامانه 137 شهرداری منطقه 12 افزود: موضوع های پیام های شهروندی ارسال شده در سامانه 137 شهرداری منطقه 12 و فراوانی آن شامل نظافت، نوار حفاری، لکه گیری، آسفالت و طعمه گذاری است./ف
برچسب ها: پیام ، سامانه ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار