مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: امیدواريم رئيس‌جمهور میهمان جمع دانشجویان و پاسخگوی آنان شوند ، اتحاد و برادري مسلمانان جهان زير لواي توحيد/ دشمن‌شناسي و شناخت شيوه‌هاي تفرقه‌افكنانه استكبار جهاني،‌مراسم معارفه معاون جديد امور زنان و خانواده رئيس‌جمهور برگزار شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دستگيري عامل اصلی شایعه‌سازی علیه برخي مسئولان دولت یازدهم/ پرونده شكايات فوتبال هنوز به دستگاه قضا ارجاع نشده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/22/1633030_525.jpg

 سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به برخي شايعات در مورد عضويت برخي افراد دولت يازدهم در فيس‌بوك، اظهارداشت: شایعاتی مبنی بر اینکه نام تعدادی از مسئولان دولت یازدهم با مشخصات و تصویر آنها در فیس‌بوک آمده و این در حالی است که همه آنها این موضوع را تکذیب کرده‌اند، فرد مورد نظر شناسایی و اکنون در زندان است.

مراسم معارفه معاون جديد امور زنان و خانواده رئيس‌جمهور برگزار شد

 مراسم تودیع مريم مجتهدزاده و معارفه شهيندخت مولاوردي معاونان سابق و جديد امور زنان و خانواده رئيس‌جمهور برگزار شد.

دزدان دریایی با انگیزه‌ها و تسلیحات جدید دوباره در صحنه حاضر شدند

 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما در ظرف 9 ماه گذشته موردی از دزدی دریایی نداشتیم، اما دزدان دریایی با انگیزه‌ها و تسلیحات جدید که از جاهای مختلف دریافت می‌کنند دوباره در صحنه حاضر شده‌اند.

دومین همایش نقش پژوهش در قانونگذاری 25 آذرماه برگزار مي‌شود

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از برگزاری دومین همایش ملی نقش پژوهش درفرایند قانونگذاری خبر داد و افزود: این همایش 25 آذرماه برگزار می‌شود.

ادعاي انتقال فعاليت هسته‌اي ايران به وزارت دفاع صحت ندارد

مذاکره‌کننده ارشد ايران در ژنو با بيان اينکه طرح پيشنهادي ايران منطقي، متواضع و واقع‌بينانه است، گفت: ما همه عوامل و شرايط را درنظر گرفته‌ايم و اگر حسن نيت در طرف مقابل وجود داشته باشد، اين طرح قابل پذيرش خواهد بود و اينجانب بسيار اميدوار هستم که بتوانيم به يک جمع‌بندي برسيم.

نمی‌توان با دستورالعمل و بخشنامه در حوزه فرهنگی انتظار تحول داشت

 وزير کشور گفت: نتیجه اجرای قوانینی مانند قانون حجاب و عفاف مطلوب نیست چون معتقدیم در حوزه فرهنگی نمی‌توان با دستورالعمل و بخشنامه انتظار تحول داشت بلکه باید در دل و قلب افراد نفوذ کرد.

امیدواريم رئيس‌جمهور میهمان جمع دانشجویان و پاسخگوی آنان شوند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: اجازه دهید این امید را نیز داشته باشم که در آینده نزدیک ریاست محترم جمهور ضمن حضور در محیط دانشگاه میهمان جمع دانشجویان و پاسخگوی پرسش‌ها و خواست‌های آنان باشند.

دیپلماسی علمی را از دانشگاه تهران شروع کنید/نظارت دقيق رئيس‌جمهور بر دانشگاه

 یکی از دانشجویان دوره دکترای دانشگاه تهران در حضور رئيس جمهور گفت: به‌نمایندگی از 40 هزار دانشجوی دانشگاه تهران در سخنرانی 5دقیقه‌ای خود از شما توجه و قول می‌خواهیم، قول برای برطرف شدن مشکلات دانشگاه زیرا ما دانشجو هستیم و سیاست‌مدار نیستیم.

اتحاد و برادري مسلمانان جهان زير لواي توحيد/ دشمن‌شناسي و شناخت شيوه‌هاي تفرقه‌افكنانه استكبار جهاني
 رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت کنگره عظیم حج، فرا رسيدن موسم حج را عيد بزرگ امت اسلامي و فرصتی معجزه‌گر برای علاج آسیب‌پذیری‌های دنیای اسلام خواندند و تاكيد كردند: اتحاد و برادري مسلمانان زير لواي توحيد و شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌ها و شيوه‌هاي استكبار جهاني، دو ركن اساسي و كليدي حج است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار