رسوایی‌های مالی یک اسقف پنجاه و سه ساله آلمانی تیتر یک خبرگزاری‌های آلمان شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان،‌ رسوايي هاي یک اسقف پنجاه و سه ساله که از سال 2008 ميلادي اسقف شهر "ليمبورگ" آلمان است، خبر اصلی خبرگزاری‌های آلمانی شد.

بر اساس این گزارش، تجدید بنای مقر این اسقف، هزینه بسیار بالایی به بار آورده است. به طوریکه به عقیده یک کارشناس مالی آلمانی، هزينه‌هاي اين عمليات ساختماني به مراتب از آنچه که تاکنون اعلام شده، بيشتر است و در کل، صحبت از 40 ميليون يورو هزينه است.

هر چند واتيکان هنوز عذر اين اسقف خاطي را نخواسته و او را برکنار نکرده است اما روحاني مسيحي در واکنش به تشديد فشارهاي رسانه‌اي و قضايي عليه خودش گفته است: تصميم گيري در مورد ادامه خدمت اسقفي او در "ليمبورگ" در دست پاپ فرانسيس، رهبر کاتوليک‌هاي جهان قرار دارد.

مقر این اسقف در يکي از گران قيمت‌ترين مناطق مسکوني آلمان به شمار مي‌رود. قیمت این مقر در حالی 2 ميليون و 500 هزار يورو است که هزینه نوسازی آن 31 ميليون يورو اعلام شده است.

همچنین اعلام شده است که اين اسقف براي سال‌هاي طولانی، هزينه‌هاي اضافي خرج شده در اين عمارت اسقفي را پنهان مي‌کرده است و سرانجام روزنامه "فرانکفورتر آلگماينه" به تازگي اسنادي را منتشر کرد که نشان داد او در اين مدت در تلاش براي فريب دادن افکار عمومي بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: رسوایی ، مالی ، اسقف ، آلمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار